تلاش مضاعف جهت حل ریشه‌ای معضلات و مشکلات جامعه ایثارگران

روز شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین و با حضور جمعی از ایثارگران و آزادگان شهرستان ورامین تشکیل شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،مجید درویشی با بیان اینکه شهرستان ورامین یکی از بزرگترین جامعه آماری ایثارگران را در سطح شهرستان‌های استان تهران به خود اختصاص داده است، گفت: باید با برقراری ارتباط متقابل با مسوولان و همچنین ایثارگران، از همه‌ی ظرفیت‌ها و راهکارهای موجود در جهت حفظ و تقویت روحیه ایثارگری در جامعه بهره بگیریم.
وی افزود :همه‌ی دستگاه‌های اجرایی و معتمدین و پیشکسوتان ایثارگری باید در حل ریشه‌ای معضلات و مشکلات جامعه ایثارگران و آزادگان تلاش مضاعف انجام دهند.
معاون استاندار تهران نیز با بیان لزوم برنامه‌ریزی مدون جهت خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی و احصا قوانین و ضوابط، شرایط خدمت رسانی به خانواده شهدا را ارتقا داد تا بتوانیم حق این عزیزان را در حد توانمان ادا کنیم.
فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت : توجه و رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در اولویت برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی بهتر به این قشر از جامعه شهرستان ورامین قرار گیرد تا در مسیر حفظ عزت و کرامت خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران حرکت کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

1 + 13 =

Top