تقدیر فرماندار ورامین از حضور پرشور مردم در انتخابات

فرماندار ورامین از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد

فرماندار شهرستان ورامین گفت: حضور پرشور مردم شهرستان ورامین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از ساعات اولیه تا آخرین لحظات رسمی اخذ رأی ادامه داشت، نشان از این واقعیت دارد که آنان به خوبی شرایط کشور را درک کرده‌اند و با وجود تمامی مشکلات ناشی ازتحریم‌های ناجوانمردانه و فشارهای دشمنان، پای نظام ایستاده‌اند.
حسین کاغذلو گفت: حضور آحاد مختلف جامعه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ائمه جمعه و جماعات، فرهنگیان، زنان و مردان، دانش‌آموزان رأِی اولی و تمامی اقشار و اصناف در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، این واقعیت را ثابت کرد که عشق به نظام، به فرد و یا گروه خاصی محدود نمی‌شود و پیوند نسل‌ها، ضامن اقتدار و عزت ایران اسلامی می‌شود.
وی تصریح کرد:انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بر اساس قانون و با حضور عوامل انتظامی و امنیتی، به صورت کاملا شفاف برگزار شد و در طول برگزاری هیچ مشکل امنیتی و یا تخلف آشکار نظیر خرید و فروش رأی مشاهده و یا گزارش نشد.
کاغذلو با تقدیر از همکاری مناسب بین هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی، برنده واقعی این حماسه را مردم ورامین اعلام کرد و افزود:همکاری مناسب نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باعث شد تا زحمات بیش از ۲ هزار ۹۰۰ نفر به نتیجه رسیده و شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانونمند باشیم.
رئیس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشواو قرچک گفت: پس از شمارش آراء در سه شهرستان ورامین،پیشوا و قرچک و تجمیع آن‌ها، نتیجه نهایی آراء در حوزه انتخابیه پس از تأئید هیأت نظارت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفت + شانزده =

Top