تصادف مرگ‌بار در جاده مرگ چرمشهر

تصادف جاده‌ای در محور ورامین-چرمشهر ۳ کشته و دو مصدوم بدحال برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری و تریلی در محور ورامین – چرمشهر در جنوب شهرستان ورامین، سه نفر کشته و ۲ نفر به شدت مصدوم شدند.

به گزارش ورامین تدبیر، حمیدرضا تاجیک شامگاه سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عوامل امدادی پایگاه شهید اردستانی جمعیت هلال احمر حوالی ساعت ۲۲ امشب، با اطلاع از وقوع یک حادثه رانندگی در محور چرمشهر – ورامین نزدیکی پل چرمشهر در محور قم – گرمسار، سریعا به محل حادثه اعزام و نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کردند.

وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه تریلی با یک خودرو پژو ۴۰۵ به شدت برخورد کرده بود که ۵ سرنشین خودرو سواری، در کابین محبوس شده بودند.

وی گفت: شدت حادثه به حدی بود که سه نفر از سرنشینان خودرو سواری در دم جان باخته و دو نفر دیگر به شدت مصدوم شده بودند.

تاجیک افزود: با تلاش عوامل امدادی و آتش‌نشانی و با استفاده از ادوات هیدرولیک، اجساد و مجروحان از داخل خودرو خارج شدند.

وی گفت: پیکر جان‌باختگان و مجروحان تحویل اورژانس داده شد.

محور ورامین- چرمشهر به طول ۲۵ کیلومتر است که طرح تعریض آن در سه فاز ورامین – آبباریک به طول ۷ کیلومتر تعریض و ایمن سازی شد.

فاز دوم این طرح از آبباریک به سه راهی حسن‌آباد قم و سه راهی حسن آباد به محور قم – گرمسار، سال‌ها است که با عرض کم، محل عبور صدها دستگاه خودرو سبک و سنگین است و تاکنون اقدامی برای تعریض آن صورت نگرفته است.

هفته گذشته روکش آسفالت محدوده سه راهی حسن‌آباد – چرمشهر اصلاح شد.

با افتتاح محور قم – گرمسار و محور ورامین – آبیک قزوین موسوم به آزادراه غدیر، تردد خودروهای سنگین در این محور که فاقد هرگونه روشنایی بوده و از علائم هشداردهنده مناسبی برخوردار نیست افزایش یافته و این امر، تعداد تصادفات جاده‌ای را در این مسیر افزایش داده که این امر باعث افزایش تصادفات مرگ‌بار در این جاده شده است.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سیزده − چهار =

Top