تبعات جرم به خانواده زندانی منتقل نشود

?جلسه انجمن حمایت از زندانیان با حضور فاتحی‌نژاد فرماندار، دوستی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب، قیصرپناه بخشدار و سایر مسئولین در دادسرای قرچک برگزار شد.

?فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک در جلسه انجمن حمایت از زندانیان با تاکید بر اینکه فقط مجرم باید متحمل مجازات شود گفت: ما باید به نحوی اقدام کنیم که رنج ناشی از مجازات به خانواده زندانی انتقال پیدا نکند.

?وی افزود: ما تعداد زیادی زندانیان جرایم غیرعمد داریم که اغلب افراد نیازمند و آبرومند هستند و نیازمند کمک خیرین برای آزادی هستند

?فرماندار قرچک اظهار کرد: مراقبت از خانواده زندانیان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دارای اهمیت ویژه است که علاوه بر کمک خیّرین، همت بالای مسئولین را میطلبد

?رئیس شورای تامین شهرستان قرچک با بیان اینکه حدود نیمی از خانواده‌های زندانیان، از انواع حمایت‌ها محروم هستند گفت: تعیین مجازات جایگزین می‌تواند برای زندانیان و خانواده‌های آن‌ها مؤثر باشد.

?گفتنی است جلسه انجمن حمایت از زندانیان با حضور فاتحی‌نژاد فرماندار، دوستی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب، خرمی‌شریف شهردار، قیصرپناه بخشدار مرکزی و سایر مسئولین در دادسرای قرچک برگزار شد.

 


 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

نوزده + سه =

Top