تاکنون هیچ مورد خاصی تپه پوئینک گزارش نشده است

شهردار قرچک:

تاکنون هیچ مورد خاصی تپه پوئینک گزارش نشده است/ کمربندی جنوبی قرچک از اهمیت بالایی برای دشت ورامین برخوردار است

شهردار قرچک بابیان این‌که تاکنون هیچ مورد خاصی تپه پوئینک گزارش نشده است، گفت: کمربندی جنوبی قرچک از اهمیت بالایی برای مردم دشت ورامین برخوردار است.

به گزارش ورامین تدبیر ، محسن خرمی شریف در خصوص تپه باستانی پوئینک گفت: در حال‌ حاضر تپه باستانی پوئینک در حال بررسی و کاوش توسط متخصصان سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است و در سری اول کاوش هیچ‌چیز مهمی یافت نشد.

وی گفت: بنده و همکارانم در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اعتقادداریم که باید از آثار باستانی و میراث فرهنگی حفاظت کنیم به شرطی که آثاری در آن باشد و در سری اول این امر محقق نشد و در کاوش دوم نیز تاکنون هیچ چه خاصی پیدا نشده است.

خرمی شریف افزود: مسوولان میراث فرهنگی اعتقاددارند که در سری دوم کاوش رصد نهایی انجام می‌شود که در حال حاضر ۲۷ روز از کاوش دوم می‌گذرد و هیچ مورد خاصی گزارش نشده است.

شهردار قرچک تصریح کرد: با راه‌اندازی فاز اول و دوم کمربند جنوبی قرچک این کمربندی در فاز آخر قرار دارد و مشاهده می‌کنید که در ساعت‌های پیک رفت‌وآمد وسایل نقلیه ۲ شهرستان هم‌جوار، شهروندان در ترافیک انتهای کمربندی حدفاصل میدان پوئینک گرفتار می‌شوند که نیازمند بازگشایی فاز سوم کمربندی جنوبی هستیم.

وی گفت: اگر کاوش نهایی و جواب کلی در خصوص تپه باستانی پوئینک صادر شود، فاز سوم کمربندی جنوبی در عرض یک ماه به بهره‌برداری خواهد رسید چراکه دیگر مردم گرفتار ترافیک کمربندی جنوبی نشوند.

خرمی شریف تأکید کرد: کمربندی جنوبی قرچک از اهمیت بالایی برای مردم دشت ورامین برخوردار است، چراکه این کمربندی شاه‌راه ورود و خروج و تردد مردم شهرستان‌های قرچک و ورامین و همچنین قرچک است و باید به‌دوراز احساسات تصمیم‌گیری شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو × دو =

Top