برگزاری پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین

پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست کاغذلو فرماندارورامین و به‌ منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و با هدف ایجاد رونق تولید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین : پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین در سال ۱۳۹۸ به ریاست کاغذلو فرماندار و دبیری حسن میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت ورامین و دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی درمحل فرمانداری برگزار گردید .
در ابتدای جلسه فرماندار ورامین ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت : تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان موظفند در راستای رونق تولید به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل کنند.
کاغذلو با بیان اینکه تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بدون تغییر اجرایی گردد افزود : پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد لذا مدیران دستگاه های اجرایی باید در کمترین زمان ممکن به درخواست مدیران واحد های تولیدی رسیدگی نمایند .
فرماندار ورامین وجود برخی واحدهای تولیدی به واسطه تولیدات خاص آنها که باعث کاهش وابستگی به واردات و ایجاد اشتغال در شهرستان می شود را مایه افتخار دانست و حمایت از آنها را وظیفه همه مسئولان و مدیران برشمرد.
در ادامه جلسه میرزایی دبیر جلسه به تشریح و پیگیری مصوبات جلسات قبل پرداخت و افزود : باید ازتمامی ظرفیتهای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای ایجاد بهبود و گره گشایی در راستای مشکلات واحدهای تولیدی قدم برداریم.

گفتنی است در این جلسه به مشکلات ۶ واحد تولیدی در حوزه های جرایم بیمه تامین اجتماعی ، بدهی معوق بانکی ، بدهی به امور مالیاتی ، بدهی ارزش افزوده ، مشکلات زیست محیطی مبنی بر انتقال و طرح افزایش محصولات جدید به پروانه و …‌ رسیدگی شد ضمن اینکه تعدادی از مشکلات واحدهای تولیدی مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به علت کافی نبودن راهکارهای قانونی و نبود اختیارات لازم برای بررسی بیشتر مقرر گردید به کارگروه استان تهران ارجاع داده شوند .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

2 − 2 =

Top