برگزاری ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین : ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست بوربورمعاونت برنامه ریزی فرمانداری با حضورحسن میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت و روسای ادارات مرتبط و مدیران ۵ واحدهای تولیدی صنعتی درمحل فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای جلسه بوربورمعاونت  مالی و برنامه ریزی فرمانداری ضمن تشکر از حاضرین در جلسه و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : هدف از برگزاری این جلسات رسیدگی به مشکلات و موانع تولید در جهت رونق اقتصاد و اشتغال است و می تواند اثرات سازنده ای در بر داشته باشدزیرا با رفع مشکلات تولیدکنندگان می توانیم زمینه اشتغال زایی بهتری را فراهم نماییم .
بوربور در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه و مدیریت جهادی است افزود: سازو کارها باید برای رونق تولید ، اجرایی و مشخص شود تا بتوان تصمیمات مناسبی در این خصوص گرفت لذا مدیران را به داشتن روحیه جهادی تشویق کرد .
معاون مالی و برنامه ریزی فرمانداری تصریح کرد:  عمده مشکلات واحدهای تولیدی عدم آشنایی با قوانین و مقرارت سازمان تامین اجتماعی و امورمالیاتی می باشد بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط به اشتغال با هماهنگی سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان تأمین اجتماعی و امور مالیاتی باید در اولویت دستور کار باشد .
وی تاکید کرد : تصمیمات کارگروه در حدود اختیارات قانونی دستگاه‌های عضو کارگروه و با رعایت قوانین و مقررات مربوط لازم الاجرا است  و این کارگروه پایه و اساس برگزاری جلسات کارگروه استان می باشد که مشکلات استانی تولید کنندگان پس از تصویب در این شهرستان به استان جهت رفع آنها ارسال می گردد .
در ادامه جلسه صاحبان واحدهای تولیدی هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و مقرر گردید ضمن اطلاع رسانی به واحدهای تولیدی در خصوص قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی دوره های آموزشی برای تولید کنندگان نیز برگزار گردد.
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 + 19 =

Top