برخورد با باشگاه‌ها در صورت گزارش تخلف

ابراهیم شیرکوند تاکید کرد:
با باشگاه‌های ورزشی در صورت گزارش تخلف برخورد خواهد شد

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اشاره به بازگشایی باشگاه های ورزشی در شرایط حساس و کنونی گفت:
تاکنون تعداد زیادی از باشگاه های ورزشی در سطح منطقه فعالیت خود را آغاز کرده اند که این امر با تاکید بر ارائه مدارک لازم در دستور کار قرار گرفته است.

ابراهیم شیرکوند درخصوص بازگشایی باشگاه‌های بدن‌سازی نیز اظهار کرد:
بعد از تشکیل جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، باشگاه‌های بدنسازی اجازه آغاز فعالیت کسب نمودند که در ادامه مصوب گردید ، پس از ثبت نام در سامانه سلامت ، تکمیل تعهدنامه مربوطه و تحویل مدارک به اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها باشگاه‌ها بازگشایی شوند ، اما در صورتیکه باشگاه‌های ورزشی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: باشگاه‌ها جزو اماکن پرخطر محسوب میشوند برهمین اساس از مدیران مجموعه ها خواستاریم ابتدا شرایط بازگشایی را پیش بینی نموده و پس از آن برای حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان به نکات بهداشتی توجه ویژه نمایند.

شیرکوند با اشاره به بازرسی‌های مستمر اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: درصورت مشاهده هرگونه تخلفی با خاطیان به شدت برخورد خواهد شد ؛ چرا که اولویت مدیرت ورزش حفظ سلامت ورزشکاران و مراجعه کنندگان به باشگاه‌هاست.

این مسوول یادآور شد: در این خصوص و پیرو تشکیل جلسه اداری با پرسنل مقرر گردید بازدید از اماکن در دو مرحله صبح و عصر صورت پذیرد که بازرس بانوان در شیفت کاری و آقایان عصرها بصورت با حضور در باشگاه ها بر عملکردها نظارت دقیق نمایند.

این مسوول اشاره داشت: فرم هایی پیش بینی شده که در آن تمامی اصول مندرج در جهت رعایت نکات ایمنی و بهداشتی مشخص و باید توسط مدیران باشگاه ها کامل و از سوی همکاران اداری تایید گردد.

شیرکوند در پایان اظهار کرد: برای حفظ سلامت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد تا جوانان ، ورزشکاران و خانواده ها با خیالی آسوده به تمرینات بپردازند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفده − 2 =

Top