با همکاری دهیاران و شهرداران پروژه‌های ورزشی نیمه کاره تکمیل می‌شود

حسین کاغذلو روز دوشنبه در حاشیه بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی شهرستان ورامین گفت: ورامین از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه ورزش عمومی، قهرمانی، ورزش انفرادی و گروهی برخوردار است و حضور تیم‌های والیبال، تکواندو، فوتسال و والیبال نشسته این شهرستان در مسابقات لیگ برتر، نشان از این ظرفیت دارد.

وی گفت: در حوزه ورزش‌های انفرادی نیز ورزشکاران شهرستان ورامین افتخارات بسیاری در سطح استانی، ملی و بین‎المللی کسب کرده‌اند و جوانان شهرستان بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در میادین مختلف ورزشی به اهتزاز درآورده‌اند.
وی اظهار کرد: توسعه ورزش قهرمانی، به زیرساخت‌های لازم از جمله اماکن ورزشی نیاز دارد که این مهم در دولت تدبیر و امید با احداث و تکمیل سالن‌های ورزشی و بهره‌برداری از فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری در ورامین محقق شده است.
کاغذلو افزود:شهریورماه سال گذشته، سالن ورزشی شهید مهدی ثامنی‌راد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و سرانه ورزشی شهرستان را به ۵۷ سانتی‌متر مربع رساند.
وی گفت: علاوه بر این در شهریور ماه سال ۹۷ ، فازاول استادیوم ۵ هزار نفری ورامین شامل زمین چمن مصنوعی ، ۶ پروژکتور ، سکوی تماشاچی برای یک هزار نفر و رختکن با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: علاوه بر پروژه‌های ورزشی در مناطق شهری، روستاهای ورامین نیز از احداث سالن‌های ورزشی بی‌بهره نبوده‌اند و دهیاران با استفاده از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، نسبت به احداث سالن‌های چند منظوره اقدام کرده‌اند.
فرماندار ورامین گفت: در هفته دولت امسال، سالن ورزشی شهید مهرجویی روستای عبدل‌آباد در مساحت هزار و ۲۵۴ متر‌مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
وی تصریح کرد: با واگذاری پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به دهیاران، زمینه تکمیل شدن آن‌ها تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید فراهم شده، و فضای مناسب ورزشی در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هجده + پنج =

Top