باسابقه‌ترین امام جمعه کشور: مسئول خدمت‌گزار کسی است که بر سر مردم منت نگذارد

امام جمعه ورامین باسابقه‌ترین امام جمعه کشور گفت: مسئولان طوری خدمت کنند که مردم از فعالیت صادقانه آنها راضی باشند.

به گزارش ورامین تدبیر و به نقل از خبرنگار ایسنا، آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی شامگاه پنجشنبه در دیدار با سردار عبدالرضا ناظری فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران و هئیت همراه، با اشاره به جایگاه دیار ۱۵ خرداد گفت: شهرستان ورامین از جایگاه خاصی در انقلاب برخوردار است و به همین دلیل نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان است.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، اظهار داشت: حق مردم ایران این است، مسئولان به آنها خدمت کنند و در عین حال برای خدمت رسانی خود ارزش قائل باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان خدمت رسانی را دوست داشته باشند و با محبت این عمل را انجام دهند، بیان داشت: محبت به مردم از ناحیه مسئولان یکی از دستوراتی است که اهل بیت (ع) توصیه و سفارش می‌کنند.

باسابقه‌ترین امام جمعه کشور افزود: مسئول خدمتگزار کسی است که خدمتگزاری به نظام و مردم را افتخار بداند و به مردم منت نگذارد، این توصیه‌ای بود که امام راحل به مسئولان داشتند و معتقد بودند مردم همه کاره این نظام و کشور هستند.

آیت الله محمودی گفت: مسئولان طوری خدمت کنند که مردم از فعالیت صادقانه آنها راضی باشند و این رضایت برای خدا باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف یادآور شد: امروز همه ما مدیون نیروی انتظامی هستیم و کار پلیس یک عبادت محسوب می‌شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پانزده + نوزده =

Top