بازدید مسوولان ورامین از نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی

مسوولان شهرستان ورامین در چهارمین روز از اجرای محدودیت‌های کرونایی، عصر سه‌شنبه با حضور در مناطق مختلف شهرستان بر نحوه اجرای دستوارالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا و تعطیلی مشاغل از ساعت ۱۸ به بعد نظارت کردند.

به گزارش ورامین تدبیر ، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان به همراه تقوی معاون سیاسی انتظامی، بیرانوند فرمانده انتظامی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، پلیس اماکن و بازرسان اتاق اصناف با حضور در مناطق مختلف شهرستان ، بر نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی نظارت کرده و تذکرات لازم را به آن دسته از واحدهایی که پس از ساعت ۱۸ به فعالیت مشغول بودند ارائه کرده و از آنان خواستند تا به ابلاغیه‌های ستاد کرونا عمل کنند.

?حسین کاغذلو فرماندار ورامین در حاشیه این بازدید بیان کرد:

? اساس شرایط کرونایی نارنجی، فعالیت مشاغل گروه یک و دو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع بوده و گروه‌های ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند.
?مشاغل گروه ۲ فقط تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند و پس از این ساعت موظفت به تعطیلی واحد خود می‌باشند.
?با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در تردد به مناطق قرمز، ورود خودروهای غیربومی به شهرستان ورامین به عنوان ورودی استان تهران از منطقه سه راهی حسن‌آباد – چرمشهر ممنوع است و از خروج خودروهای بومی از این منطقه جلوگیری می‌شود.
?در کنار تلاش مسوولان برای اجرای دقیق دستورالعمل‌های ستاد کرونا، تلاش و همراهی مردم ورامین قابل تقدیر است و یقینا در سایه این همکاری، در آینده شاهد بهبود شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان خواهیم بود.
? به منظور بررسی وضعیت شهرستان در زمان اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، جلسه ستاد کرونای شهرستان ورامین به صورت روزانه در محل فرمانداری برگزار شده و نحوه اجرای این طرح و دستاوردهای آن به صورت مستند به استانداری تهران منعکس می‌شود.

 

بازدید مسولان ارشد از محدودیت های کرونایی ورامین
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهار + پنج =

Top