انتقاد شدیدالحن نماینده دیار ۱۵خرداد از بی عدالتی در توزیع آب سد ماملو و تاخیر در اجرای طرح مترو

✅ نماینده دیار ۱۵خرداد از بی عدالتی در توزیع آب سد ماملو و تاخیر در اجرای طرح مترو و وضعیت نگران کننده بهداشت و درمان شهرستان قرچک به شدت انتقاد کرد

 

?به گزارش ورامین تدبیر، در جلسه بررسی مشکلات شهرستان قرچک که با حضور استاندار تهران برگزار شد، نماینده مردم در مجلس، از توزیع ناعادلانه آب سد ماملو و تاخیر و انحراف در پروژه متروی تهران به ورامین و پیشوا، انتقاد کرد.

?نوش آبادی با اظهار تاسف از این‌که از یکصد میلیون متر مکعب آبی که از سد ماملو استحصال می شود، فقط سی میلیون متر مکعب به شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت، تخصیص یافته است و از این مقدار نیز، سهم دیار پانزده خرداد، ناچیز و غیر قابل توجیه است، خواستار افزایش سهم آب سد ماملو برای تامین شرب مردم این منطقه شد و خطاب به استاندار تهران گفت: جلوی این بی عدالتی را بگیرید.

 

?استاندار تهران، ضمن استقبال از پیشنهاد نماینده مردم دشت ورامین ،قول مساعد داد با پیگیری از طریق وزارت نیرو، افزایش سهم آب از سد ماملو برای تامین آب شرب مردم سه شهرستان را پیگیری و به نتیجه برساند.

?تسریع در اجرای خطوط سوم و چهارم راه آهن و بهره مندی مردم از حمل ونقل ریلی و جبران خسارت های ناشی از تاخیر در اجرای طرح مترو و زیر گذر های مسیر راه آهن تهران به قرچک، ورامین و پیشوا و نیز طرح توسعه بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی شهید ستاری قرچک و تامین دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی، مورد تاکید نماینده شهرستان قرار گرفت.

?تاسیس شهرک سفال در قرچک، رفع موانع واگذاری پلاک های اراضی موات با قیمت منطقه ای به مردم و رفع موانع شهرک صنعتی قرچک از جمله موضوعات و پیشنهاداتی بود که در جلسه مذکور، مورد تصویب قرار گرفت.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

1 × 1 =

Top