انتخابات شورای اسلامی در ۵۳ روستای ورامین برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورای روستا از روز ۱۶ فروردین گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در ۵۳ روستای بخش مرکزی و جوادآباد ورامین برگزار می‌شود.

به گزارش ورامین تدبیر، حسین کاغذلو روز یکشنبه در جلسه مشترک با اعضای هیأت اجرای انتخابات شهرستان ورامین گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در ۵۳ روستای شهرستان وارمین برگزار می‌شود که از این تعداد، ۱۵ روستا در بخش مرکزی و ۳۸ روستا در بخش جوادآباد می‌باشند.

وی تصریح کرد: روند ثبت نام از داوطلبین شرکت در انتخابات شورای اسلامی از روز ۱۶ اسفند در بخشداری‌های مرکزی و جوادآباد آغاز شده و داوطلبین به سه روش استفاده از نرم افزار موبایلی یا دستکتاپی، مراجعه به پیشخوان‌های دولت و نیز مراجعه به محل بخشداری می‌توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند.
وی با اشاره به نقش مهم و مؤثر بخشداران و دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات گفت: تمامی عوامل اجرایی موظفند تا با رعایت اصل بی‌طرفی، شفافیت در امور و عمل به قانون، زمینه مشارکت آحاد افراد جامعه در این رویداد مهم سیاسی را فراهم کنند.
کاغذلو تأکید کرد: دهیاران موظفند فارغ از وابستگی‌های قومی، دوستی و جناحی به فرد و یا افراد مختلف، زمینه حضور روستائیان را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبر را فراهم کنند چرا که این امر، بیش از گذشته، عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی می‌کند.
وی گفت: بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب، رای مردم در پیش ما امانت و حق الناس است و باید با تمام توان از این امانت نگهداری کنیم.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هجده − چهارده =

Top