امام جمعه ورامین: دشمن با انحراف جوانان در صدد ضربه زدن به انقلاب است

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: دشمنان قسم خورده نظام که با امتحان تمامی حربه‌ها به فکر نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تلاش دارند تا با انحراف فکری جوانان، به انقلاب ضربه بزنند.

 

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی در پیام روز جمعه شهرستان ورامین که به دلیل تعطیلی برگزاری نماز جمعه صادر شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از نخستین روزهای پیروزی دشمنانی دارد که به فکر نابودی این نظام بوده‌اند و در این مسیر هر توطئه‌ای را امتحان کرده‌اند.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام تلاش دارند تا با انحراف فکری جوانان و آینده سازان ایران اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف و به اهداف شوم خود دست یابند.
وی افزود: امروز تنها نسخه نجات کشور از توطئه‌ها، پیروی از ولایت فقیه و حرکت پشت سر رهبر معظم انقلاب است که یقینا با اتحاد و انسجام و ولایت‌مداری این توطئه‌ها خنثی می‌شود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات اقتصادی گفت: کشور از امکانات و سرمایه‌های مادی و معنوی بی‌شماری برخوردار است که اگر این امکانات به درستی مدیریت شود و مورد سوء استفاده قرار نگیرد، می‌توان بر مشکلات فائق آمد.
آیت الله محمودی افزود: امروز کشور از جوانان باانگیزه و پرتلاشی برخوردار است که با امید به آینده در صدد رفع مشکلات هستند، اگر به درستی از این ظرفیت استفاده شود، می‌توان توطئه دشمنان را خنثی کرد.
وی گفت: یکی از تکالیف مهم انسان‌ها در قبال یکدیگر، انفاق در راه خدا است، به ویژه در شرایط حاضر که برخی خانواده‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی هستند مردم باید وارد میدان شده و همچون دوران هشت سال دفاع مقدس که با ایثار، بر دشمن فائق آمدند، بر مشکلات ناشی از این بیماری نیز پیروزی شوند.
وی با تسلیت فوت برخی از شهروندان به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: امروز همه وظیفه دارند تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری و به ریشه‌کنی آن کمک کنند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × پنج =

Top