اعضای هیأت رئیسه شوراهای اسلامی ورامین و جوادآباد تعیین شدند

بابرگزاری آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ورامین و جوادآباد، اعضاء نخستین هیأت رئیسه ششمین دوره شوراهای این دو شهر روز چهارشنبه از سوی اعضاء انتخاب شدند.

در شورای اسلامی شهر ورامین، محمد وصالپور به عنوان رئیس، جعفر اردستانی به عنوان نایب رئیس، ابوالفضل جعفری به عنوان منشی اول و محمد شیرکوند به عنوان منشی دوم از سوی اعضا انتخاب شدند.
همچنین در شورای اسلامی شهر جوادآباد، علیرضا سلیم‌خانیان به عنوان رئیس شورا، محسن ظفر به عنوان نایب رئیس ، علی عرب به عنوان منشی اول و حسن شاهسون به عنوان منشی دوم از سوی اعضا انتخاب شدند.
فرماندار ورامین در این مراسم گفت: شوراهای اسلامی برآمده از متن مردم هستند که موظفند به منظور پاسداشت حضور حماسی جامعه در انتخابات ۲۸ خرداد، به مردم خدمت رسانی کنند.
حسین کاغذلو افزود: اعضای شورای اسلامی موظفند تا با همدلی و همراهی با یکدیگر، از تنش جلوگیری کرده و با شناخت دقیق و بررسی حوزه‌های مختلف شهر، استفاده از نظر کارشناسان و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و کمتر توسعه یافته، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.
وی از اعضای شورای اسلامی خواست تا در کاهش هزینه‌های شهر و شهرداری اهتمام داشته باشند.
فرماندار ورامین تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات شورای اسلامی، عدم دخالت در امور شهرداری و همدلی در اجرای طرح‌های مختلف شهری، می‌تواند شهر را به جایگاه واقعی خود برساند.
وی تأکید کرد: اگر شورا وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهد، قطعا شهردار به خوبی می‎تواند از پس وظایف خود برآمده و با کمترین مشکل، مقدمات اجرای طرح‌های مختلف را فراهم کند.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفده − 6 =

Top