استقرار مجتمع قضایی نیروهای مسلح شرق استان تهران در پاکدشت

?فرماندار پاکدشت از استقرار مجتمع قضایی نیروهای مسلح شرق استان تهران در این شهرستان خبر داد

?صبح امروز جلسه هماهنگی استقرار مجتمع قضایی نیروهای مسلح شرق استان تهران در شهرستان پاکدشت با حضور هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت ، حجت الاسلام بهرامی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ، سردار عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ، حجت الاسلام فراتی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران ، ترکی دادستان نظامی تهران، شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ،تاجیک شهردار پاکدشت و رضایی رییس شورای اسلامی شهر پاکدشت و دیگر مسئولان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

?فرماندار پاکدشت در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان با اشاره به اقتدار نیروهای نظامی کشور در رویارویی با دشمنان جمهوری اسلامی گفت : شهرستان پاکدشت به لحاظ شرایط جغرافیایی وقرارگرفتن در محور بین المللی امام رضا (ع) و مرکزیت شهرستانهای شرق استان و ظرفیتهای ممتاز پرورش گل و گیاه و تولیدات صنعتی و کمترین نرخ بیکاری در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد.

? وی خاطر نشان کرد به لحاظ وجود هماهنگی میان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان ، آمادگی میزبانی از سازمان قضایی نیروهای مسلح شرق استان در شهرستان وجود دارد.

?تمهیدی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این مجموعه قضایی شاهد ارتباط آسان‌تر مردم و رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های مربوط به شرق استان تهران و کاهش هزینه‌ها باشیم.

?در این جلسه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به ضرورت تلاش همه جانبه برای خدمت به مردم ، تامین امنیت در ابعاد مختلف از جمله امنیت عمومی و امنیت اقتصادی را از مهمترین وظایف دست اندرکاران این حوزه برشمرد .

?بهرامی ،حمایت از نیروهای مسلح و ایجاد احساس امنیت و آرامش در مردم را مهمترین وظیفه سازمان قضایی دانست و ایجاد تشکیلات این سازمان در شرق استان را در همین راستا دانست و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی سازمان قضایی نیروهای مسلح در شرق استان از حجم پرونده ها وتمرکز فعالیتها در پایتخت به اندازه قابل توجهی کاسته شود .

وی در پایان از همکاری مسئولین شهرستان برای حمایت از استقرار این مجتمع در شهر پاکدشت قدردانی کردند .

استقرار مجتمع قضایی نیروی انتظامی شرق
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

12 − دو =

Top