استاندار تهران: موضوع مقابله با پوشاک قاچاق با جدیت دنبال شود

استاندار تهران گفت: موضوع مقابله با پوشاک و البسه قاچاق در تهران بزرگ با جدیت دنبال شود تا سایر استان‌ها نیز از این الگو تبعیت کنند.

به گزارش ورامین تدبیر به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: موضوع مقابله با پوشاک قاچاق از سال گذشته با جدیت دنبال شده است که اکنون نیز این موضوع باید با همان روال ادامه داشته باشد و پیگیری شود.

وی یادآورشد: باید با این اقدامات در جهت صیانت از اشتغال داخلی و حمایت از کالای داخلی گام برداریم.

محسنی بندپی اظهارداشت: باید در دو ماه پایانی سال، نظارت بر بازار و مقابله با عرضه پوشاک قاچاق خارجی افزایش یابد تا امیدی که در میان تولیدکنندگان ایجاد شده بود، تبدیل به یاس نشود.

استاندار تهران گفت: همه دستگاه های درگیر در موضوع مقابله با پوشاک و کالای قاچاق این موضوع را با جدیت دنبال کنند تا فرهنگی جدیدی در این زمینه شروع شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که این کار در تهران جدی گرفته شود، در سایر استان ها هم به صورت جدی دنبال می شود چون بحث توزیع و پخش این کالا در اختیار تهران بزرگ است.

محسنی بندپی در خصوص پایش و ثبت انبارها در این استان نیز ادامه داد: گزارش های ارائه شده حاکی از این است که تحرکی خوبی در این زمینه شکل گرفته است.

معاون امنیتی استاندار تهران نیز در همین جلسه بر لزوم تعیین تکلیف اموال قاچاق کشف شده و مسکوت مانده در انبار سازمان اموال تملیکی تاکید کرد و گفت: این سازمان می تواند بخشی از این اموال را در اختیار استان ها و مناطق محرومی مانند سیستان و بلوچستان قرار دهد.

حمیدرضا گودرزی در خصوص ساماندهی انبارها و وانت بارها برای ثبت در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: شرکت های بیمه گذار می توانند پیش از ثبت هر نوع بیمه ای برای مالکان این اماکن و خودروها، آنان را ملزم به ارائه مدارک در خصوص ثبت نام در سامانه انبارها کند.

وی اعلام کرد: به این طریق با ثبت اطلاعات آنان در سامانه، هر نوع تحرک و تردد این خودروها یا انبارها رصد و کنترل می شود و می توان به این طریق هر خودرو یا انبار فاقد اسناد و مدارک لازم را در خصوص قاچاق کالا مورد کنکاش قرار داد

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه × 3 =

Top