اختصاص اعتبارات تملک دارایی مناطق حاشیه نشین به ورامین

۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی مناطق حاشیه نشین به ورامین اختصاص یافت

فرماندار شهرستان ورامین گفت: ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل تملک دارایی ویژه مناطق حاشیه نشین، به شهرستان ورامین اختصاص یافت تا بخشی از نیازهای این مناطق برطرف شود.
حسین کاغذلو روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و از محل اعتبارات تملک دارایی، ۷۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به مناطق حاشیه‌نشین ورامین به دستگاه‌های آموزش و پرورش ورامین و جوادآباد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌ها، ورزش و جوانان، بهزیستی، مرکز فنی و حرفه‌ای و نیروی انتظامی اختصاص یافت.
وی اظهار کرد: این اعتبارات از سوی دولت و سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، به عنوان اقدامی مؤثر در راستای بهبود کیفیت زندگی در مناطق حاشیه‌نشین و کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته است.
وی گفت: این اعتبارات شامل ۲۹۲ میلیون و۴۰۰ هزار تومان ویژه آموزش و پرورش، ، ۱۹ میلیون تومان فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۴۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان انجمن کتابخانه‌ها، ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ورزش و جوانان، ۱۷۵ میلیون تومان بهزیستی، ۲۶ میلیون تومان مرکز فنی و حرفه‌ای و ۱۲۴ میلیون تومان ویژه نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: با استفاده از این اعتبارات، ساختمان اداری و خوابگاهی اورژانس اجتماعی تعمیر و بازسازی شد، تجهیزات ورزشی، چرخ خیاطی، چمن مصنوعی مدارس تهیه گردید، ۱۴ دستگاه میز تنیس روزی میز و ۱۴ دستگاه فوتبال‌دستی خریداری و تجهیزات مورد نیاز کارگاه تعمیر تلفن همراه مرکز فنی و حرفه‌ای خریداری شد.
کاغذلو افزود: با تأمین اعتبار مورد نیاز، سه دستگاه کانکس خریداری و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته ضمن این که تجهیزات مصرفی، وسایل سرمایشی، یخچال، دوربین مدار بسته، دستگاه پد امضاء و اسکنر انگشت مورد نیاز این سه کانکس نیز تهیه و تجهیز شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفده + 15 =

Top