اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۹ در شهرستان ورامین

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین از اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز۹۹، با هدف کنترل بازار از دهم اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۹ در شهرستان ورامین خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین ، حسن میرزایی گفت : این طرح به منظور پایش و نظارت بر عملکرد بخش های مختلف خدماتی و کالایی تا ۱۵ فروردین سال آینده در شهرستان ورامین با حضور بازرسان این اداره و اتاق اصناف ، اتحادیه های صنفی و ادارات تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت و درمان ، دامپزشکی ، پلیس اماکن و … اجرایی می گردد .

میرزایی با اشاره به افزایش تقاضای عمومی در روزهای پایانی سال و لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، تصریح کرد: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های مردمی از اهداف اجرای این طرح در این ایام است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش کالایی بر عملکرد عرضه کالاهای اساسی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، تخم مرغ، میوه، قندو شکر ، روغن نباتی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، سردخانه ها و انبارها، میادین میوه و تره بار … و در بخش خدماتی نیز بر فعالیت شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی، دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها و رستوران های بین شهری ، آرایشگاه های مردانه و زنانه – واحدهای قالیشویی نظارت می شود.

میرزایی در ادامه از آمادگی این اداره جهت دریافت گزارشات و شکایات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری خبر داد و افزود: بازرسان مجری این طرح در اسرع وقت نسبت به پیگیری این گزارشات اقدام می نمایند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو × یک =

Top