آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های آبرسانی روستاهای شهرستان ورامین

آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های آبرسانی روستاهای شهرستان ورامین در روستای محمدآبادعرب‌ها برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،روز یکشنبه با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین،نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی ،نامداری مدیرعامل شرکت آب منطقه جنوب شرق استان تهران ، مهندس محمدی معاونت امور فنی و عمرانی ،مرادی بخشدار جواد آباد ،زاهدی بخشدار بخش مرکزی و رمضانزاده ریاست اداره آبفا ورامین عملیات اجرایی و بهره برداری چندین طرح آبرسانی با اعتبار ۶۷۰میلیارد ریال در بخش روستایی شهرستان ورامین آغاز شد .

فرماندار شهرستان ورامین در این مراسم گفت : از ابتدای فرودین سال جاری با اجرای طرح نهضت خدمت رسانی به روستاییان شهرستان ورامین یکی از اصلی ترین مشکلات شناسایی شده مشکل کمبود آب در سطح روستا ها بود که به برکت همدلی و هماهنگی و با کار و تلاش جهادی که توسط نیروی های آبفا رقم خورد امروز شاهد افتتاح چندین پروژه برای رفع نیاز اساسی مردم شهرستان ورامین می باشیم .
وی افزود : امروز با افتتاح پروژه های مخزن ۵۰۰ متر مکعبی محمد آباد عربها و نیز ۱۰۰۰ متر مکعبی روستای ریحان آباد مشکل آب شرب ۸روستای پرجمعیت حل شد و وضعیت شبکه آبرسانی آنها به صورت پایدار درآمد .
معاون استاندار تهران گفت : از دیگر پروژه های آبفا می توان به پروژه خط انتقال ۲/۵ کیلومتری انتقال آب روستای سلمان آباد نام برد که مشکل کمبود آب در این روستا را که در بازدید روستایی مورد بررسی قرار گرفت را تا زمان ساخت و تکمیل مخزن اصلی از بین میبرد و آن شا ا… با افتتاح پروژه مخزن جدید ، مشکل کم آبی این روستا که بیش از ۲۰ سال گریبان گیر مردم می باشد را به طور کامل حل میکند
وی در پایان افزود : برنامه ریزی ها جهت توسعه زیر ساختی آبفا شهرستان ورامین ادامه دارد و آغاز عملیات پروژه های روستای خاوه و قلعه بلند و همچنین افتتاح و تجهیز چاه آب روستای حصار بالا که اخیرا مورد بهره برداری قرارگرفت جهت بهره مندی مردم و رفع همیشگی مشکل کم آبی در سطح روستا های شهرستان ورامین می باشد.

 نوش‌آبادی در مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی به تعدادی از روستاهای ورامین: نهضت آبرسانی در دیار پانزده خرداد آغاز شده است

? حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: در طی روزهای اخیر بیش از ۲۰ پروژه آب رسانی با اعتباری بالغ بر یکهزار و دویست میلیون ریال یا بهره برداری و یا عملیات اجرائی آن آغاز شده است که نشانه عزم جدی شرکت آبفای جنوب شرق برای خدمت رسانی به مردم است.

?نوش‌آبادی گفت: دهه هشتاد نهضت گاز رسانی به روستاها انجام شد و در دهه ۱۴۰۰ نهضت آبرسانی شروع شده است.

?رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران افزود: به موازات نهضت آبرسانی به روستاها جهت شرب مردم، تامین آب زراعی با بهره برداری از پروژه انتقال پساب تصفیه شده تهران به دیار پانزده خرداد با حداقل ۵ متر مکعب در ثانیه، مشکل اساسی آب کشاورزی برای همیشه حل خواهد شد.

?️ گفتنی‌ست : پروژه تعویض شبکه‌ی آب شرب داخل روستای محمدآبادعرب‌ها به طول حدود ۷کیلومتر همراه با نصب ۷۰۰ انشعاب با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیارد ریال توسط دهیاری محمدآبادعرب‌ها هم‌زمان به بهره‌برداری رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

14 + 2 =

Top