آمادگی اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین در جهت تسهیل خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، جلسه کمیته نظارتی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۰ با ریاست حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت و نمایندگان ادارات اجرایی ، تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، شبکه بهداشت ، دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، نیروی انتظامی، بازرسی و نظارت برگزار گردید .

در ابتدا میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت هدف از تشکیل این جلسه را ارائه خدمات با همکاری لازم دستگاه های عضو کمیته بازرسی و نظارت و تنظیم بازار توسط دستگاه ها در ایام پایان سال و نوروز اعلام نمود و افزود : همه دستگاه‌های عضو کمیته با تعامل و همکاری و هماهنگی با هم سعی در فراهم نمودن خدمات مناسب و مطلوب و همچنین نظارت موثر در ایام نوروز به همشهریان محترم را نمایند .

میرزایی گفت : به منظور جلوگیری از تخلفاتی همچون گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور صورتحساب، عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی و محیطی و خدمات اولویت دار و همچنین ممانت از افزایش غیر منطقی قیمتها گشت های بازرسی و نظارت با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، پلیس آگاهی ، شبکه بهداشت ، دامپزشکی به صورت مستمر برگزار و تا پایان ایام نوروز ادامه خواهد داشت .

وی در پایان افزود : سامانه تلفنی ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی در خصوص کالا و خدمات می باشد لذا همشهریان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان برسانند.

در پایان جلسه هریک از اعضاء جلسه به تشریح و نحوه عملکرد دستگاه های خود در ایام نوروز پرداختند که پس از بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات مصوباتی نیز جهت اقدام خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ تصویب گردید .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

10 − 10 =

Top