آزاد راه غدیر باعث توسعه و رونق بیشتر صنعت درشهرک صنعتی سالاریه خواهد شد

غلامحسین هاشمیه مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سالاریه :
آزاد راه غدیر باعث توسعه و رونق بیشتر صنعت درشهرک صنعتی سالاریه خواهد شد

غلامحسین هاشمیه مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سالاریه افتتاح آزاد راه غدیر را که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجراء شد را نمادی از همت والای مهندسین و متخصصین ایرانی دانست و عنوان داشت ؛ اعتماد به مهندسین ایرانی و عدم وابستگی به غرب نتیجه شعار جهش تولید می باشد که با افتتاح این آزاد راه ، این شعار محقق گردید.
هاشمیه درادامه از زحمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و از دیگر عزیزانی که در این خصوص اقداماتی را به انجام رساندند قدردانی نمود و قرارگاه را سمبل اتحاد و سازندگی و غیرت ایرانی و اعتماد به جوانان متخصص داخلی دانست .

عضو هیات مدیره شهرک صنعتی سالاریه بیان داشت ؛ باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت بکار گیری جوانان متخصص و متعهد و انقلابی در امور اجرایی عمل نماییم . ما می توانیم با انتخاب جوانان انقلابی و متخصص بسیاری از گره های مشکلات اقتصادی را باز نمائیم و به فرمایشات و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ” رونق تولید تنها راه نجات کشور می باشد ” عمل نماییم و برای احقاق این امر مهم کار جهادی انجام دهیم .
هاشمیه بیان نمود آزاد راه غدیر باعث رونق و توسعه شهرک های صنعتی سالاریه و چرمشهر ورامین خواهد شد و هم اکنون سرمایه گذاران زیادی جهت سرمایه گذاری به شهرک سالاریه مراجعه نموده اند .
مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه از زحمات جناب آقای دکتر سید محسن محمودی امام جمعه محترم شهرستان ورامین و جناب آقای مهندس صابر پرنیان به دلیل نگاه ویژه به رونق تولید و رفع مشکل زیر ساختهای شهرک های صنعتی شهرستان ورامین قدردانی نمود .
هاشمیه در پایان اعلام نمود از ابتدای سال تا کنون قریب به ۸۰۰ نفر از جوانان جویای کار از طریق دفتر مدیریت شرکت خدماتی سالاریه در واحدهای صنعتی شهرک صنعتی سالاریه مشغول بکار شده اند و نیز در سال آینده به همت جهادگران حوزه تولید قریب به ۳۰ واحد صنعتی دیگر به بهره برداری خواهند رسید .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه × یک =

Top