۲۵ استان در وضعیت قرمز و هشدار

سخنگوی وزارت بهداشت: ۱۱ استان در وضعیت قرمز و ۱۴ استان در وضعیت هشدار هستند و در شبانه روز گذشته ۱۷۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

به گزارش ورامین تدبیر ، سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا را بر اساس زیر اعلام کرد.

تعداد بیماران شناسایی شده طی شبانه روز گذشته و بر اساس معیار‌های تشخیی پزشکی:۲۵۲۱ نفر مبتلا شدند و ۱۸۲۰ نفر نیز در مراکز درمانی در این مدت بستری شده اند.

وی گفت:همچنین در حال حاضر تعداد موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی به ۳۳۸۹ نفر رسیده است و متاسفانه ضمن همدردی با خانواده‌های داغدیده تعداد ۱۷۹ نفر در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند

سخنگوی وزارت بهداشت افزود:مجموع جانباختگان کرونا در کشور تا به امروز به ۱۳۲۱۱ نفر رسیده است و تاکنون ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر مبتلا به بیماری کرونا در کشور شناسایی شده اند

خانم لاری تصریح کرد: همچنین تعداد بهبود یافتگان کرونا تا امروز را ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر اعلام کرد.

وی ادامه داد:تا کنون ۲ میلیون و ۲۳ هزار و هفتاد و نه نفر از هموطنان تحت تست‌های تشخیصی آزمایشگاهی قرار گرفته اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه استان‌های ایلام آذربایجان غربی و شرقی، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استان‌های فارس، تهران، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

برغم اینکه تعداد استان‌های قرمز و هشدار کرونایی، امروز در مقایسه با دیروز ۱۲ استان افزایش یافته، اما در این مدت تعداد جان باختگان ۲۴ نفر کاهش یافته است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

19 − سیزده =

Top