تقدیر فرماندار ورامین از فرمانده انتظامی شهرستان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده سپاه ، معاون عمرانی، مسوول روابط عمومی و بخشداران مرکزی و جوادآباد با فرمانده انتظامی شهرستان بازدید و از تلاش های وی تقدیر کرد.

فرماندار ورامین در این دیدار گفت:از سال گذشته تا کنون، نیروی انتظامی در چند آزمون بزرگ حضوری فعال، اثرگذار و جریان ساز داشت که هر یک از آن‌ها ضمن افزایش اقتدار همیشگی پلیس موجب ارتقاء جایگاه اجتماعی و مقبولیت بیشتر بین مردم گردید.
حسن کاغذلو تصریح کرد: حفظ امنیت کشور در مقابله با آشوبگران در سال گذشته، تأمین امنیت برگزاری انتخابات اسفندماه و همراهی با مسوولان اجرایی و کادر درمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، از جمله مهمترین و اثربخش ترین حضور پلیس در جامعه در حفظ امنیت پایدار کشور بود.
وی گفت: در مقابله با شیوع ویروس کرونا، پشتیبانی پلیس از کادر درمان، کمک به اجرای محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، ممانعت از ورود و خروج به شهرها بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا و برخورد با اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند گوشه‌ای از تلاش نیروی انتظامی درمقابله با شیوع ویروس کرونا است.
کاغذلو با تقدیر از تلاش فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان ورامین و شرق استان تهران در همکاری با اعضای شورای تأمین اظهار کرد:ورامین، یکی از شهرستان‌های مهم و استراتژیک استان تهران است که امنیت آن به دلیل مجاورت با کویر و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، امنیتی که به واسطه اقتدار پلیس و همراهی با ارگان‌های امنیتی شهرستان حفظ و روز به روز ارتقاء پیدا می‌کند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

5 × 2 =

Top