یازدهمین جلسه تنظیم بازار شهرستان ورامین در سال ۹۷ برگزار گردید

یازدهمین جلسه تنظیم بازار شهرستان ورامین با حضوراکثریت اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست کاغذلو فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش ورامین تدبیر ، فرماندار شهرستان بر ضرورت توزیع میوه شب عید به بهترین شکل و جانمایی صحیح مکان های فروش به منظور تسهیل دسترسی مردم برای خرید میوه تأکید کرد و خواستار همکاری و هماهنگی همه ادارات و دستگاه ها برای نظارت بر بازار پایان سال شد.
فرماندار در ادامه افزود : بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه اعضای تنظیم بازار وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.
وی تصریح کرد : تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نظارت بر قیمت کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.
در ادامه جلسه میرزایی رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت و دبیر جلسه نیز گزارش تحلیلی قیمتها و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه تنظیم بازار به جمع حاضر در جلسه ارائه و پیشنهادات لازم در اینخصوص را نیز اعلام نمود .
وی تصریح کرد: شکر و برنج طرح تنظیم بازار شهرستان ورامین علاوه بر نمایشگاه بهاره در بین واحدهای صنفی نیز در حال توزیع می باشد .
لازم به ذکر است؛ در این جلسه اعضاء ستاد تنظیم بازار شهرستان هر کدام جداگانه پیشنهادات و راهکار های لازم را درخصوص مسائل تنظیم بازار شهرستان ارائه نمودند .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × سه =

Top