کلنگ‌زنی ‌و بهره‌برداری از ده‌ها پروژه در قرچک طی هفته دولت

‌فرماندار شهرستان قرچک گفت: ده‌ها پروژه عمرانی خدماتی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در این شهرستان کلنگ زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

‌بهمن خطیبی در خصوص پروژه‌های قابل‌ افتتاح هفته دولت این شهرستان، طی سخنانی تصریح کرد: پروژه‌های شهرستان قرچک که در هفته دولت کلنگ زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد، در حوزه صنعت، شهرک صنعتی، ساختمان آتش‌نشانی، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی است.

وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان قرچک صورت گرفته است و امیدواریم شهروندان از این اقدامات راضی باشند و در هفته دولت نیز خدمات دیگر به مردم ارائه خواهیم داد.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: ده‌ها پروژه عمرانی خدماتی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال بمناسبت هفته دولت در این شهرستان کلنگ زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به افتتاح ده‌ها پروژه در شهرستان قرچک به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت: ایستگاه آتش‌نشانی روستای قشلاق دوم با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال در سه‌طبقه به مساحت ۴۰۰ مترمربع افتتاح می‌شود.

خطیبی اظهار کرد: مدرسه ۱۵ کلاسه گل‌ها با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال و ظرفیت دانش‌آموزی ۹۹۰ نفر در دو نوبت، ساختمان آتش‌نشانی شهرک صنعتی قرچک با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به مساحت ۵۰۰ مترمربع، ۱۴کارخانه تولیدی در صنوف پوشاک، چرم، کش‌باف، نساجی، صنایع وابسته به کفش، خودرو و مواد غذایی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی برای ۳۵۰نفر، باغ پسته ۱۵۰ هکتاری روستای داودآباد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر در این هفته افتتاح خواهد شد که جمع کل اعتبار پروژه‌های قابل‌افتتاح ۴۴۶ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال است.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان به کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی در هفته دولت اشاره کرد و افزود: ساختمان دهیاری روستای محمدآباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در روستای ولی آباد با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، کتابخانه عمومی روستای داودآباد با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال، زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای داودآباد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، کلانتری پوئینک با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و ۳ کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی قرچک با اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد ریال در این هفته کلنگ زنی خواهد شد./ایسنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

1 × 2 =

Top