کاغذلو ؛فرماندار بی‌صدایِ پرکار؟

یادداشت مدیرمسول ورامین‌تدبیر

✍مازیار کریمی

? کاغذلو ؛فرماندار بی‌صدایِ پرکار؟

? نیمه مردادماه امسال برای ورامینی‌ها هم اوج تابستان بود و هم اوج بزرگترین تغییر؛ تغییر نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین…

? #کاغذلو اما در دیدار و برخورد نخست با مردم و مسئولان ورامین طی کوتاه‌ترین سخنانی در پایان این آیین گفت : “روز تودیع و معارفه فرماندار، کمترین فرصت به فرماندار جدید می‌رسد؛ هوا گرم است و من هم ترجیح می‌دهم در فرصتی دیگر با مردم سخن بگویم”.
این را گفت و دیگر کسی بعد از گذشت دو ماه و نیم از او سخنی نشنید و سخنرانی ندید اما آن گونه که ما در رصد خود از فعالیت‌هایی او تا به امروز متوجه شده‌ایم او را فردی کاردان و باتجربه و دارای روابط ویژه با مسولان بالادستی یافتیم که دست روی نقاط مهم و پایه‌ای نهاده که اگر موفق به ایجاد تغییرات اساسی در آن نقاط شود، بسیاری از عقب‌افتادگی‌های این کهن‌دیار جبران خواهد شد.

? به زبان خبری خدمات زیربنایی حسین کاغذلو، سرپرست فرمانداری ورامین، در سه ماهه نخست را به شرح زیر می‌توان بیان نمود:

۱- تسریع در روند تکمیل و راه‌اندازی #کمربندی_جنوبی ورامین؛

۲- حل مشکلات #اورژانس_بیمارستان_۱۵خرداد؛

۳- اقدامات عملی در #جلوگیری_از_فرونشست بیشتر دشت ورامین؛

۴- اقدام اساسی برای احیای تالاب #بندعلیخان؛

۵- تکمیل فاز نخست #ورزشگاه_۵هزارنفری ورامین و اقدام عملی برای افزایش سرانه ورزشی شهرستان؛

۶- اقدام برای جذب اجرای #ابرپروژه_فیلم_سلمان_فارسی به کارگردانی داود میرباقری در شهرستان ورامین؛

۷- اقدام برای رایزنی با مسولان امر جهت افزایش #سرانه_آموزشی شهرستان ورامین.

? با غور و یا حتا نگاه اجمالی به موارد بالا، همگان متوجه می‌شوند که اجرا و انجام این موارد، حتا در حد اقدامات اولیه، بسی زمان‌بر و طاقت فرساست که جز فردی کارآزموده و پرتلاش نمی‌تواند در کسب موفقیت آن کامیاب شود از این روی می‌شود بیان نمود که : “کاغذلو اهل پُز دادن و جنجال خبری نیست چون بار اولش نیست که فرماندار می‌شود و حال اما فقط در اندیشه آثاری #ماندگار برای مردم است”.

➕ باری به هر روی؛ هنوز نه سه ماهه نخست فعالیت او به سر رسیده و نه حتا حکم قطعی #فرمانداری وی صادر شده که توقع #تغییرات_جدی در سطح مدیران و روسای ادارات به‌منظور اجرای سیاست‌های عمومی و اختصاصی دولت تدبیر و امید از او داشت تا بشود او را در مقابل محک سنجش قرار داد.
?اما می‌شود برای او آرزوی موفقیت در راه رساندن حق ورامین به جایگاه لایقش کرد و منتظر ماند تا در این دوران سخت #جنگ_اقتصادی ، اخبار خوب و خوشحال کننده‌ای را از سوی عملکرد وی به آگاهی عموم رساند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

9 − یک =

Top