پنجمین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخاباتی مجلس یازدهم دشت ورامین به پایان رسید

 

پنجمین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخاباتی مجلس یازدهم دشت ورامین با ثبت‌نام چهار داوطلب به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ‌، اگر چه در پنجمین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخاباتی مجلس یازدهم در دشت ورامین چهره‌ی شاخصی برای ثبت‌نام در فرمانداری شهرستان ورامین حضور نیافت اما از آن جهت که نخستین روحانی داوطلب این دوره‌ی انتخابات، در محل ثبت‌نام کاندیداهای انتخاباتی مجلس یازدهم در دشت ورامین حاضر شد، قابل توجه بود.نام این فرد عباس شفیعی نژاد و دارای دکترای اقتصاد و ساکن ورامین بود.

حجت‌الاسلام عباس شفیعی نژاد

با ثبت‌نام وی،  رسول منصوری،  سید ابراهیم میرحسینی و علی‌رضا انصاری مهیاری، که دارنده‌ی مدرک دکترای تخصصی حقوق بین الملل، بود جمع داوطلبان ثبت‌نام شده در حوزه‌ی انتخابیه شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا  به ۲۹نفر رسید.

علیرضا انصاری مهیاری

فردا جمعه هم، محل ثبت‌نام باز و آماده ثبت‌نام از داوطلبین است که احتمال می‌رود شاخص‌ترین فرد “حسین نوش‌آبادی” نماینده سابق مجلس دشت ورامین باشد…اما تمام نگاه‌ها منتظر روز شنبه (آخرین روز ثبت‌نام)  است تا ببینند آیا برگه‌ها غیرمنتظره رو خواهد شد یا…

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

2 thoughts on “پنجمین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخاباتی مجلس یازدهم دشت ورامین به پایان رسید

  1. با سلام و احترام
    یکی از رسالت های اصلی رسانه، ایجاد فضایی شفاف برای رقابتی سالم در انتخابات است. بنده قصد توهین و جسارت به کسی را ندارم، اما ۳۰ دقیقه کنفرانس مطبوعاتی بنده در روز جمعه، بایکوت کامل خبری شد و در هیچ خبرگزاری به آن اشاره نشده. در حالی که مطالب مهمی از شرایط اقتصادی کشور و هدف خود از ورود به عرصه انتخابات بیان کردم.
    تقاضای بنده از دست اندرکاران این سایت خبری این است که صداقت و شفافیت را معیار کار خود قرار دهند. با تشکر، عباس شفیعی نژاد، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

پاسخی بگذارید

16 − سه =

Top