پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی قرچک امسال عملیاتی می شود

فرماندار شهرستان قرچک گفت: هفت پروژه زیربنایی فعال در شهرک صنعتی قرچک وجود دارد و امسال نیز پروژه های عمرانی مختلف از جمله تصفیه خانه فاضلاب در این شهرک اجرا خواهد شد.

به گزارش ورامین تدبیر ، بهمن خطیبی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مشترک با شورای هماهنگی بانکهای شهرستان قرچک که با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان برگزار شد، افزود: با توجه به شعار رونق تولید، اهمیت این کارگروه دوچندان شده و همه اعضا باید در راستای اشتغالزایی جدید و جلوگیری از تعطیلی مشاغل موجود گام برداریم.
وی بیان کرد: با تأمین کامل زیرساخت های شهرک صنعتی قرچک، از سه ماهه دوم سال به سمت استقرار سایر صنوف انتقالی از تهران پیش خواهیم رفت.
این مسئول افزود: شهرک صنعتی قرچک به گفته مسئولان استانی یکی از شهرک های پویا و زنده استان تهران است.
وی عنوان کرد: امیدواریم با شعار امسال به لحاظ شرایط اقتصادی و مالی شهرستان و مشکلاتی که مردم با آن مواجهند عهد ببندیم هرآنچه در توان ماست در راستای رفع مشکلات قدم برداریم.
وی با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد کنیم و از تعطیلی مشاغل موجود جلوگیری کنیم، گفت: به دنبال هر بیکاری آسیب های اجتماعی متعددی رخ خواهد داد.
عنوان کرد: از تلاش های اعضا تشکر و قدردانی می کنم با توجه به اهمیت و ضرورت این دو کارگروه، سیاست ها باید به درستی پیگیری شود تا با هم افزایی در سال جدید زمینه توسعه و پیشرفت اقتصادی بیشتر فراهم شود.
وی گفت: افراد فاقد شغل با پیگیری سیاست های این کارگروه باید از نگرانی خارج شوند.
خطیبی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار رونق تولید، اهمیت این کارگروه دوچندان شده و همه اعضا باید در راستای اشتغالزایی جدید و جلوگیری از تعطیلی مشاغل موجود گام برداریم.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

شش − سه =

Top