وزیر دفاع : هر روز توان و قدرت موشکی خود را تقویت کرده‌ایم

وزیر دفاع: موضوع‌های موشکی ما خار چشم دشمنان شده است و ما هر روز توان و قدرت موشکی خود را تقویت کرده ایم.

به گزارش ورامین تدبیر ؛ به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست مشاوران ایثارگر وزرا که با حضور مدیران بنیاد شهید کشور در محل ستاد وزارت دفاع برگزار شد با تقدیم درود به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و به ویژه شهید دانشمند دکتر فخری زاده اظهار کرد: حرکت‌ها و اقدامات خوبی در زمان مدیریت آقای اوحدی در بنیاد شهید به وجود آمده است و بنده در جلسات هیئت دولت تلاش و کوشش این برادر ارجمند را در دفاع از حقوق خانواده شهدا و ایثارگران از نزدیک شاهد هستم.
امیر حاتمی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه موضوع‌های موشکی ما گرچه خار چشم دشمنان شده است و ما هر روز توان و قدرت موشکی خود را تقویت کرده ایم، گفت: فرهنگ شهادت اولی‌تر از همه این پیشرفت هاست و ملتی که فرهنگ شهادت داشته باشد، سلطه پذیر نیست و دشمن نمی‌تواند بر آن ملت فائق آید و در واقع چیزی که کشور را در برابر زورگویی و بی منطقی‌های نظام استکبار بیمه می‌کند فرهنگ شهادت آن ملت است.
وزیر دفاع تصریح کرد: در کشوری که میلیون‌ها جوان آماده شهادت هستند، هیچ قدرتی توان چیره شدن بر این کشور را نخواهد داشت.
امیر حاتمی در ادامه با بیان اینکه وزارت دفاع همچنان در حال و هوای شهادت دکتر فخری زاده هست و داغ فقدان این دانشمند عزیز همچنان بر ما سنگینی می‌کند، گفت: رهبر معظم انقلاب پس از ترور شهید دانشمند فخری زاده فرمودند” دو موضوع مهم را همه دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت. ”
امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه دشمن در این حادثه به دنبال ایجاد وقفه در روند حرکت علمی و سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نوین بود، گفت: دشمن به خوبی فهمید در عرصه‌های نوظهور و بدیع به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کردیم که برای جمهوری اسلامی ایران اقتدار آفرین بوده است؛ لذا با این اقدام تلاش کرد روحیه مردم را تضعیف و به امنیت و اقتدار ایران خدشه وارد کند.
امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه تلاش سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی با جدیت بیشتری نسبت به قبل ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی کارکنان و مدیران وزارت دفاع بعد از ترور این شهید والا مقام عزم خود را برای ادامه راه فخری زاده جزم کردند و دولت خدمتگزار جمهوری اسلامی نیز در اقدامی شایسته، بودجه سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی را ۲۵۶ درصد افزایش داد.
وزیر دفاع با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران کار خود را به خوبی انجام داده‌اند گفت: آن‌ها با اهدای جان خود و در طبق اخلاص گذاشتن ارزشمندترین عنصر حیاتی خود تکلیف خود را به خوبی انجام دادند و ما وظیفه داریم به بهترین نحو یاد و خاطره این عزیزان و فرهنگ شهادت را زنده نگه داریم.
امیر حاتمی گفت: ما باید قدردان شهدا، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان ورزمندگان باشیم و تاکنون نیز نتوانستیم حق واقعی بخشی از این عزیزان را ادا نماییم و ضروری است رسیدگی به آن بخش با سرعت و اهتمام بیشتری دنبال شود.
وزیر دفاع در پایان گفت: اگر کسی در هر لباسی کاری برای دفاع از میهن انجام می‌دهد و جانفشانی می‌کند؛ باید اطمینان خاطر داشته باشد و یقین بداند کسانی همواره قدردان تلاش و مجاهدت‌های او خواهند بود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 + یازده =

Top