وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی: ساخت یک بیمارستان مجهز در ورامین در سال ۹۶ آغاز می شود

وزیر بهداشت که به منظور بازدید از دانشکده سلامت شهرستان ورامین و افتتاح چند طرح بیمارستانی به شهرستان ورامین سفر کرده بود از آغاز ساخت یک بیمارستان مجهز در ورامین در سال ۹۶ خبر داد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین ،سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه افتتاح اورژانس خیر ساز و بخش  «ام آر آی» بیمارستان مفتح ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت:طرح عظیم اورژانس بیمارستان که توسط خیرین ساخته شده است به بهره برداری رسید و امروز بخش ام آر آی افتتاح می شود و تا دو هفته آینده به صورت کامل تجهیز خواهد شد.
هاشمی با اشاره به مرکز آموزش عالی سلامت در ورامین گفت:بخش عمده این مرکز نیز توسط خیرین عزیز آماده شده و بهره برداری و تجهیز با ما بود،من معتقدم که باید تمام امکانات و توان خود را در حاشیه شهر تهران متمرکز کنیم.
وزیر بهداشت با بیان اینکه قبلا کاری صورت نگرفته است تاکید کرد:الحمدالله در این دولت در اکثر شهرها کار ساخت بیمارستان و یا بهره برداری آن شروع شده است،امروز در پاکدشت بیمارستان شهدای پاکدشت افتتاح می شود و ان شا الله ظرف دو هفته آینده در بهارستان بیمارستانی افتتاح می شود و تا خرداد ۹۶ هم بیمارستان قرچک به بهره برداری می رسد.
هاشمی ورامین را مستحق داشتن یک بیمارستان بسیار مجهز دانست و گفت:این مناطق به دلیل اینکه مناطق کارگری است جا دارد که سازمان تامین اجتماعی حضور بسیار فعالتری داشته باشد،چرا که چند میلیون کارگر در این مناطق زندگی می کنند و نیاز به چند بیمارستان در حد بیمارستان میلاد وجود دارد.
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد:انتظار است که خدمات بهتری توسط تامین اجتماعی ارائه شود و اگر هم نشود امیدواریم ساخت یک بیمارستان قدرتمند را برای ورامین شروع کنیم.
هاشمی افزود:ما بیمارستان قرچک را طبق وعده از صفر شروع کردیم و تا اردیبهشت تمام می شود،در ورامین هم مرکز جهاد دانشگاهی را ۳۰ سال پیش تبدیل به بیمارستان کرده اند،ورامین نیاز به بیمارستان دارد ولی دولت محدودیت در زمینه اعتبارات دارد،بعد از تمام شدن بیمارستان قرچک ساخت بیمارستان ورامین آغاز خواهد شد.
وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان محدودیت های مالی دولت گفت:دولت آنقدر پولدار نیست که بتواند ساخت چند بیمارستان در این منطقه را به موازات هم انجام دهد.
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پانزده + دوازده =

Top