اصناف ورامینی‌ محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند

حسین کاغذلوفرماندار ورامین :
بیش از ۹۰ درصد از اصناف ورامین محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرده و مسوولان را در مقابله با بیماری کرونا یاری رسانده‌اند.

وقتی رهبر معظم انقلاب در تمامی بیانات خویش، بر عمل به دستورالعمل‌های ستاد کرونا تأکید دارند و حتی برپایی نماز جماعت نیز با محدودیت مواجه شده، باز بودن بوستان‌ها و برخی از بازارهای روز از هیچ کسی پذیرفتنی نیست و با کسانی که در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوتاهی کنند، قطعا برخورد می‌شود.

بازرسان دستگاه‌های نظارتی شهرستان ورامین طی یک ماه گذشته با هدف بررسی وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی، از ۵۴۳ واحد صنفی بازدید کردند که این بازدیدها به پلمب ۲۰ واحد صنفی منجر شده است.

بر اساس اعلام مسوولان بیمارستان، مراجعات افراد مشکوک به ابتلای بیماری کرونا به ۹۰ نفر در روز رسیده است.

طی یک ماه گذشته حدود هزار و ۳۰۰ نفر به بیمارستان ۱۵ خرداد مراجعه کرده‌اند که این تعداد یک چهارم کل مراجعات افراد به بیمارستان ۱۵ خرداد در ۱۳ ماه گذشته شیوع ویروس کرونا در کشور است.

در هفته اول فروردین ۸۱ نفر، هفته دوم ۱۷۱ نفر، هفته سوم ۳۰۸ نفر و هفته چهارم فروردین ۳۰۲ بیمار مشکوک به بیمارستان شهید مفتح ورامین وارد شدند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا، دو بخش ۱۴ و ۲۳ تختخوابی از بیمارستان شهید مفتح، تنها بیمارستان دولتی شهرستان ورامین به این بیماران اختصاص یافت که در برخی از مقاطع، به دلیل رعایت مردم و کاهش محسوس تعداد مبتلایان، یکی از این بخش‌ها تعطیل می‌شد.

با شروع پیک سوم همه گیری بیماری کرونا و به منظور ظرفیت‌سازی برای پذیرش بیماران، تعداد تخت‌های این دو بخش ویژه بیماران کرونایی به ۱۶ و ۲۶ تخت افزایش یافت.
بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید مفتح از ۷ تخت برخوردار است که با تمهیدات صورت گرفته و همراهی مسوولان، یک بخش ۱۲ تختخوابی دیگر به بخش ICU بیمارستان افزوده شد که این بخش بدون برگزاری افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت.
کلینیک ویژه بیمارستان شهید مفتح ورامین نیز بدون برگزاری مراسم رسمی افتتاح شد تا با تخلیه کلینک قدیمی، مکانی جدید برای بیماران سرپایی با ۲۰ تخت جدید تجهیز شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

5 × 5 =

Top