نظارت ویژه برای کنترل بیشتر بازار در آستانه شب یلدا در شهرستان ورامین

?حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین از نظارت ویژه برای کنترل بیشتر بازار در آستانه شب یلدا در این شهرستان خبر داد .

? به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، میرزایی گفت : به منظور احقاق حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی عوامل سودجو در بازار در ایام پایانی آذر ماه ( شب یلدا ) این طرح در شهرستان ورامین از روز پنجشنبه مورخ ۲۵ آذر ماه آغاز و تا اول دی ماه سالجاری ادامه خواهد داشت .
?میرزایی در ادامه افزود : اجرای این طرح با هدف کنترل قیمت ها و مقابله با تخلفات احتمالی در بازار عرضه کالاهای پر مصرف ویژه شب یلدا همچون انواع میوه ، شیرینی و خشکبار صورت خواهد پذیرفت و بازرسی های مشترک دستگاه های نظارتی از جمله اداره صنعت ، معدن وتجارت ، اتاق اصناف ، شبکه بهداشت و درمان و تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی مرتبط با این امر تشدید خواهد شد.
?وی تصریح کرد : در راستای اجرای این طرح چهار تیم بازرسی شامل بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف در قالب گشت های مشترک با حضور مستمر در بازار شهرستان ورامین از واحدهای صنفی مربوطه بر روند عرضه کالاهای مورد نیاز مردم نظارت می نمایند .
?وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی ،کم فروشی ، تقلب و … مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهار × 5 =

Top