نشست مشترک فرماندار ورامین با اعضای شورای بخش جوادآباد برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات روستاها و دهیاری های بخش جوادآباد با حضور یوسفی فرماندار، پاکدل سرپرست روابط عمومی و مسوول حوزه فرماندار ،علیخانیان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، سیاه تیری رییس آب و فاضلاب روستایی و اعضای شورای بخش جوادآباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین، یوسفی ضمن تقدیر از زحمات اعضای شورای بخش هدف از تشکیل این جلسه را بررسی مسائل و مشکلات روستاها و دهیاری ها بیان نمود و اذعان داشت: مشکلات موجود در روستاها مستلزم بررسی و پیگیری های مداومی است که امید است با پیگیری و تلاش هرچه بیشتر مسئولین در اسرع وقت مرتفع گردند.
نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین با بیان اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است و دولت نیز تلاش مضاعف دارد تا مشکلات در روستاها حل شود، افزود: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستاها دارد و از این رو با ارائه راهکارهایی سعی دارد در مسیر توسعه همه جانبه روستاها گام بردارد .
فرماندار ورامین تاکید کردند دهیاران می توانند مشکلات روستاها و آنچه مردم به آن نیاز دارند را بررسی وبه بخشدارگزارش نمایند و ایشان نیز موارد مطروحه را به اطلاع فرمانداری برساند.
وی ادامه داد : باید امکانات روستاها به گونه ای باشد که روستائیان در روستا احساس راحتی و آرامش کنند تا دیگر به خیال زندگی بهتر به شهرها مهاجرت نکنند.
وی ضمن تاکید بر حل مشکلات در روستاها گفت: برای برطرف کردن مشکلات روستاها باید با وحدت و تعامل گام برداریم و نظارت دقیقی بر فعالیت های در دست اقدام صورت گیرد.
مشکل کمبود و تامین آب شرب و کشاورزی ،بهسازی جدول ، آسفالت معابر در روستا از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح و فرماندار راه کارها و دستوراتی را در این خصوص صادر نمود
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

18 − 2 =

Top