نسبت دادن رد صلاحیت به ائمه جمعه جایگاه شورای نگهبان را تضعیف می‌کند

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر این که ائمه جمعه هیچ نقشی در رد یا تأئید صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی نداشتند اظهار کرد: نسبت دادن رد صلاحیت افراد به ائمه جمعه جایگاه شورای نگهبان را تضعیف می‌کند.

حجت الاسلام سیدمحس محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر کس به هر میزانی که به آبرو و امنیت کشور اهمیت می‌دهد باید در انتخابات شرکت کند چرا که حضور آگاهانه مردم در انتخابات در حل مشکلات داخلی و بین المللی تأثیرگذار است.

وی افزود: صندوق‌های رأی، پشتوانه نظام محسوب شده و حضور مردم، عظمت اقتدار و بصیرت ملی ایران اسلامی را به اثبات می‌رساند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: هر چند که مردم با برخی از مشکلات اقتصادی مواجه بوده و از کم‌کاری برخی از مسئولان گلایه دارند ولی یقینا برای حفظ آبروی نظام و کشور به میدان انتخابات خواهند آمد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: اگر انتخابات با شکوه، قانونمد و شفاف برگزار شد، دیگر مشکلات کشور نیز برطرف می‌شود، امروز برخی از افراد تلاش دارند که مردم را نسبت به آینده کشور دلسرد کرده و مردم را از حضور در انتخابات باز دارند.

محمودی با تأکید بر این که به فرموده رهبر معظم انقلاب، حمله به شورای نگهبان از غلط ترین کارها است گفت: تمامی مردم و دلسوزان نظام از شورای نگهبان حمایت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که این مسائل، به اصل انتخابات لطمه وارد کند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به این که ائمه جمعه نقشی در رد و یا تأئید صلاحیت داوطلبان نداشتند تصریح کرد: اگر کسی تأئید صلاحیت افراد را به ائمعه جمعه نسبت دهد، در اصل در صدد تضعیف شورای نگهبان برآمده است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و اهمیت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن که دشمن آن را به طور کامل رصد می‌کند، ضربه کوبنده‌ای بر سیاست‌های خصمانه دشمن است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

17 − شانزده =

Top