ممنوعیت نقل و انتقال آرد در نانوایی‌ها

برگزاری دومین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین در سال جاری

دومین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین در سال ۹۹ با هدف ارتقاء کیفیت و ساماندهی واحدهای نانوایی ، بررسی مشکلات آرد و رسیدگی به مشکلات بهداشتی نانوایی های سطح شهرستان با ریاست خانم توسلی معاونت برنامه ریزی فرمانداری و دبیری ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت و سایر اعضا مرتبط در محل فرمانداری ورامین برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه خانم توسلی معاونت برنامه ریزی فرمانداری گفت : پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
وی افزود : بررسی و نظارت مداوم بر فعالیت نانوایی ها ، رعایت نکات بهداشتی و وزن نان و قیمت و نهایتاً کیفیت نان مورد توجه قرار گیرد .
در ادامه میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت اظهار داشت: ساماندهی، تامین و توزیع آرد مطابق با استاندارد های وزارت بهداشت و درمان وکیفیت بخشی پخت نان باید ازاولویت های مهم کارگروه آرد و نان این شهرستان درجهت رضایتمندی شهروندان باشد.
دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین تصریح نمود : نقل و انتقال و جا به جایی هر گونه آرد به اشکال مختلف از جمله غرض دادن در بین واحدهای صنفی نانوایی تخلف است و در صورت تخلف با متصدی واحد صنفی به صورت قانونی برخورد خواهد شد .
در ادامه این نشست پیرامون مسائل و مباحث سهمیه های کارخانجات آرد ، نحوه نظارت بر عملکرد نانواییها، کیفیت توزیع آرد سهمیه ای بین نانواییها و … به بحث و بررسی پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یک + هفت =

Top