معابر شریف‌آباد نونوار شد

شهردار شریف آباد با تاکید بر سهولت در معابر پیاده رو ها و خیابان های سطح شهر گفت: با گذشت کمتر از یک ماه نهضت بهسازی و آسفالت را در سطح شهر اجرا کرده این و این طرح همچنان تداوم خواهد داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر از پاکدشت _ محسن پارسا شهردار شریف آباد در این خصوص ضمن مهم دانستن رفع معضل آسفالت معابر سطح شهر، بیان داشت: در راستای رضایت و سهولت در تردد شهروندان و بهبود در عبور و مرور شهری عملیات لکه گیری و آسفالت معابر شهر آغاز شد و عملیات پخش آسفالت براساس برنامه ریزی های صورت گرفته انجام می پذیرد.

وی با بیان این که نهضت آسفالت با هدف زیباسازی شهر و تأمین رفاه شهروندان ادامه دارد، افزود: آسفالت یکی از نیازهای شهر است که با تمهیدات اندیشیده شده این مهم با سرعت در حال انجام می باشد و در جهت بهبود محیط شهری و ارتقای سطح کیفیت محیط زندگی در شهر این مهم صورت می پذیرد.

وی اظهارداشت: عملیات روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر در جهت بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری در دستور کار حوزه فنی و عمرانی شهرداری قرار دارد.

 

جدول گذاری و کف پوش معابر شریف آباد

 

محسن پارسا شهردار شریف آباد با بیان اینکه به قول هایی که در مدت زمان کوتاه به مردم شریف و فهیم شریف آباد داده بودیم عمل کردیم، اظهارکرد: شهرک های جدید تاسیس این شهر است، چند وقتی بود که محروم از برخی خدمت رسانی ها بود که با پیگیری هایی که انجام شد، مشکلات این شهرک بررسی و رفع شد و این روند ادامه دار است.

وی افزود: در برخی نقاط این شهر نیاز به جدولگذاری، آسفالت و نامگذاری معابر بود که هم اکنون جدولگذاری و آسفالت آن به اتمام رسیده است و به زودی نامگذاری معابر آن نیز عملیاتی می شود.

پارسا در ادامه خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به مردم در اولویت کاری مدیریت شهری است و سعی داریم رضایت مندی شهروندان را فراهم نماییم.

شهردار شریف آباد در پایان با تقدیر از خبرنگاران و اصاحب رسانه که مشکلات شهر را رصد و بیان میکنند، اظهار کرد: مشکلاتی که وجود داشته است در این خصوص جلسات متعددی با حوزه معاونت امور عمرانی برگزار شد که اعلام می داریم با برنامه ریزی و کنترل سعی بر رفع مشکلات معابر را داریم.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

نه + شش =

Top