مصوبات ستاد کرونایی شهرستان پیشوا اعلام شد

⭕️حضور کارکنان ادارات پیشوا به یک‌سوم کاهش می‌یابد/ فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند/اقناع و همراهی مردم ضامن اجرای موفق محدودیت‌ها است

به گزارش ورامین تدبیر، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد :
?طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور از اول آذرماه در پیشوا نیز اجرا می‌شود.

?با توجه به حاکم بودن وضعیت قرمز کرونایی در پیشوا و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند.

?به‌منظور کاهش تردد در شهر، حضور کارکنان ادارات به یک سوم کاهش می‌یابد و مدیران با مرخصی و دورکاری سایر پرسنل به طوری که در خدمت سانی به مردم وقفه ایجاد نشود، موافقت نمایند.

? به دلیل قرمز بودن وضعیت پیشوا و مطابق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد درون‌شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.

?با توجه به هوشمند بودن این طرح، هر هفته با در نظر گرفتن وضعیت شیوع کرونا در شهرستان و پس از بررسی و ارزیابی نسبت به تغییر محدودیت‌ها تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

?اقناع و همراهی مردم مهمترین رکن در اجرای موثر محدودیت‌ها و ضامن موفقیت طرح است.

?اجرای این طرح مستلزم اطلاع‌رسانی مطلوب و گسترده با همکاری هلال احمر، بسیج و شبکه بهداشت است و سایر دستگاه‌ها نیز باید وظایف محوله در ابعاد نظارتی، قضائی، هماهنگی و … را به بهترین نحو انجام دهند.

?با توجه به محدودیت‌هایی که برای فعالیت اصناف اعمال خواهد شد انتظار می‌رود همچون گذشته با اجرای طرح همراهی کنند.

?درصورت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد و با اخلال‌گران در روند اجرای طرح محدودیت‌ها برخورد انتظامی و قضائی صورت می‌گیرد.

 

جلسه ستاد کرونا پیشوا
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هجده + 4 =

Top