مشکل کشور نتیجه سوء مدیریت ها و عملکردهای نادرست است

امام جمعه جواد آباد گفت: نباید این تصور در مردم باشد که هر کس بیاید وضعیت بهتر نمی شود، این سخن سخن دشمن است که می خواهد مردم را ناامید کند. مشکل کشور نتیجه سوء مدیریت ها و عملکردهای نادرست دستگاه های اجرایی کشور با همراهی وکیل الدوله ها در مجلس می باشد که نیازمند این است که ملت بزرگ ایران این بار در انتخابات با بصیرت بیشتر ورود پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر،  حجت الاسلام والمسلمین رضا پورامام جمعه جواد آباد در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته پس از سفارش خود و همگان به رعایت و کسب تقوای الهی بیان داشت: روز دانشجو در ایران اسلامی ماهیتی ضد استکباری و ضد آمریکایی دارد. گرامیداشت این روز یعنی تقویت روحیه ضدآمریکایی و ضداستکباری و در عین حال یادآوری جنایاتی دیگر از آمریکای جنایتکار در ایران است.
وی افزود: : آنچه که مطابق قانون اساسی اصل ۹۹ و ۹۸ است نظارت استصوابی است و ثانیاً این نظارت استصوابی در همه کشورهای جهان به نوعی انجام می شود.

رضا پور اظهار داشت: هیچ کشوری اجازه نمی دهد هرکس از راه رسید کاندیدا بشود، چه در مجلس، چه ریاست جمهوری و … مسئولیت را به عهده بگیرد بلکه یک کمیته نظارت و بررسی صلاحیت در همه جای دنیا وجود دارد که در آمریکا هم دستگاه قضایی عهده دار است. حتی در قبل از انقلاب در ایران نیز کمیته نظارت وجود داشته است و در سال ۵۹ که هنوز شورای نگهبان تصویب نشده بود، به دستور امام(ره) کمیته نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد و از ۱۲۴ کاندیدای ریاست جمهوری، ۱۰ نفر را تأیید کردند.

امام جمعه جوادآباد ابراز داشت:امیدواریم در انتخابات پیش رو، شواری محترم نگهبان با دقت بیشتر، و مردم با انتخاب درست نمایندگانی مؤمن، انقلابی، دلسوز محرومین، اهل کار جهادی و به طور کلی نمایندگانی در تراز مجلس انقلاب اسلامی را انتخاب نمایند.

وی با بیان اینکه اگر مجلس، مجلس در تراز انقلاب باشد برجام را ۲۰ دقیقه ای تصویب نمی کند که خسارت عظیمی بر کشور وارد شود عنوان کرد: اگر مجلس، مجلس انقلابی باشد به دولت اجازه نمی دهد که بنزینی که باید ظرف شش سال طبق قانون افزایش قیمت داشته باشد، یکشبه افزایش پیدا کند و اگر مجلس، مجلس انقلابی باشد بر قیمتهای بعد از افزایش قیمت بنزین نظارت می کند، بر واریزی های معیشتی هم نظارت می کند. اگر مجلس، مجلس انقلابی باشد اجازه نمی داد میلیاردها دلار ارزِ کشور بدلیل یک تصمیم نادرست، ارز ۴۲۰۰ تومانی در بدترین شرایط کشور هدر برود. اگر مجلس، مجلس انقلابی باشد حال و روز فرهنگی کشور بهتر از این بود.لذا مردم بزرگوار با دقت و هوشیاری فراوان انتخاب کنند.

رضا پورخاطرنشان کرد: نباید این تصور در مردم باشد که هر کس بیاید وضعیت بهتر نمی شود، این سخن سخن دشمن است که می خواهد مردم را ناامید کند. مشکل کشور نتیجه سوء مدیریت ها و عملکردهای نادرست دستگاه های اجرایی کشور با همراهی وکیل الدوله ها در مجلس می باشد که نیازمند این است که ملت بزرگ ایران این بار در انتخابات با بصیرت بیشتر ورود پیدا کند.
انتهای پیام/

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو × چهار =

Top