مشکلات شهرک های صعنتی ورامین در سال جهش تولید زیبنده نیست

امام جمعه موقت شهرستان ورامین:
مشکلات شهرک های صعنتی ورامین در سال جهش تولید زیبنده نیست

امام جمعه موقت شهرستان ورامین از برخی موانع اداری و برخوردهای نامناسب اظهار گله کرده و گفت: باید مجموعه های اداری با روحیه جهادی به حل مشکلات بپردازند.

حجت الاسلام و والمسلمین سید محسن محمودی عصر سه شنبه به اتفاق منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران بمناسبت نامگذاری سال به نام جهش تولید از برخی کارخانجات شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه بازدید به عمل آوردند.

حجت الاسلام محمودی افزود: در شرایط بد اقتصادی تنها با تاکید بر تولید داخلی می‌توان از پس مشکلات و تحریم‌های اقتصادی عبور کرد که جامعه کار و کارگری می‌تواند در این امر مهم مؤثر باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: امروزه هر مسئولی به تبع مسئولیتی که دارد باید برای حل مشکل شهرک های صعنتی و جامعه کارگری تلاش کند ؛ اگر بخواهیم مشکلات حل شود باید نگاه و دیدگاه‌ها عوض شود و همه مسئولان خود را جای کارگران و شهرک های صعنتی بگذارند تا بتوانند مشکلات آنها را درک و نسبت به حل آن اقدام کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان سخنان خود از برخی موانع اداری و برخوردهای نامناسب اظهار گله کرده و گفت: باید مجموعه های اداری با روحیه جهادی به حل مشکلات بپردازند.

بر اساس این گزارش ، صنعتگران و تولید کنندگان این شهرک ها ضمن اعلام آمادگی برای جهش تولید خواستار رفع موانع شدند ؛ مشکلاتی از جمله: حل مشکل فاضلاب و پسماند چرمشهر، حمایت بانک ها در تخصیص اعتبارات لازم ، چک های برگشتی به خاطر تعطیلی کارخانجات و باز بودن بانک ها ، اصلاح جاده ورامین به چرمشهر که تاکنون خسارات مالی و جانی فراوانی را به همراه داشته است را از جمله مشکلات تولید ذکر کردند.

انتهای پیام

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 × سه =

Top