مراسم تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین باحضور مسؤولین شهرستانی و استانی در زورخانه شهدا ورامین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ظهرامروز در آیین تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان که باحضور مسئولین شهرستانی و استانی در زورخانه شهدای ورامین برگزار شد، اظهار کرد: ایام ماه شعبان و اعیاد بزرگ و نورانی این ماه را به همه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید است طاعات و عبادات همگی مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته باشد و بتوانیم خودمان را برای ماه میهمانی خدا ماه مبارک رمضان آماده سازیم.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای ورزشکار، گفت: ورزشکاران در همه عرصه ها پسشگام بوده اند، دیار ۱۵ خرداد زرخیر بوده و است و در تمام نقاط کشور خاک ورامین یک خاک نمونه است، اما دیار ۱۵ از نظر نیروی انسانی هم زرخیز و فعال است و هر کدام در زمینه و حوزه تخصصی خودشان فعال هستند.
فرماندار ورامین افزود: جامعه ورزش ورامین یک جامعه فعال و پویا است، تیم های مختلفی شهرستان ورامین داشته و دارد که موفقیت های فراوانی را رقم زده است، آنچه مسئولیت ما را سنگین تر می کند همین بحث توجه ویژه به ورزش همگانی است که دولت سیزدهم به این مهم توجه نیز دارد.
درویشی بیان کرد: اگر ورزش همگانی در بین همه ما ترویج پیدا کند قطعا باعث ایجاد نشاط و شادی در جامعه می شود و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد و امید است در سال آینده این توزیع اماکن ورزشی را در سطح شهرستان شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: رشته ورزشی ای نیست که وجود داشته باشد و ما در شهرستان در آن رشته قهرمان و رتبه آور نداشته باشیم، انتظار می‌رود اداره ورزش و جوانان استان تهران نسبت به این ظرفیت عظیم توجه کند.
این مقام مسؤول گفت: متأسفانه شهرستان ورامین در سال های گذشته از کمبودهای ورزشی و موضوعات زیرساختی مناسب محروم بوده و امید است در دولت سیزدهم این کمبودها جبران شود و پروژه های نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
درویشی اظهار کرد: اعتبارات خوبی هم شهرداری و شورای شهر در حوزه زیرساختی در نظر گرفته اند تا بتوانیم زیرساخت های لازم را در امر ورزش ارتقا دهیم.
فرماندار ورامین یادآور شد: از پایان سال ۹۸ که ویروس کرونا آمد یک روند اختلال را نه تنها در شهرستان بلکه در سراسر دنیا، در امر خدمت رسانی ایجاد شد.
درویشی گفت: تمام مطالبات کارکنان اداره ورزش ورامین با عنایت مدیرکل اداره ورزش و جوانان تخصیص پیدا کرده و در روزهای آینده به این عزیزان پرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: معتقدم اگر جامعه ۵۰ هزار نفری شهرستان خودشان بخواهند خیلی از مسائل و مشکلات با روحیه جهادی و همدلی رفع می شود.
این مقام مسئول عنوان کرد: از ویژگی های آقای رستمی این است که کاملا شناخت بر جامعه ورزشی دارند و با تمام جوانان شهرستان ارتباط چهره به چهره خوبی دارند و این باعث می شود کار ایشان سخت تر شود زیرا جامعه ورزش دوست شهرستان ورامین نیازمند توجه بیشتر و ویژه است و مشکلات جامعه ورزشی حل نخواهد شد مگر با کار و تلاش شبانه روزی که آرزوی موفقیت برای ایشان در این سمت می کنیم.
درویشی در پایان ابراز کرد: امید است بتوانیم خدمتگذار خوبی برای جامعه ورزشکار باشیم زیرا به واسطه ورزش نشانط و شادابی یک جامعه سالم شکل می‌گیرد.
جعفر زرنگار معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه این مراسم، گفت: از زحمات چندین ساله رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان ورامین تقدیر می‌کنم.
وی افزود: از سال ۹۸ بنابه ویروس کرونا در پرداخت حقوق ۳۴۴ نفر از پرسنل ادارات ورزش و جوانان استان تهران دچار مشکل شدیم و گزارشات و مکاتبات متعددی با استانداری تهران و وزارت ورزش انجام دادیم و بیکار ننشستیم، اکثر مکان های ورزشی ما مستاجری هستند و به دلیل کرونا نتوانستند حق اجاره را به اداره ورزش پرداخت کنند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی استان تهران گفت: در کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی این موضوع مطرح است که امید است این مهم به تصویب برسد و این نیروها تبدیل وضعیت شود.
زرنگار گفت: آقای رسمی دارای روحیه جهادی است و بسیار با برنامه و اهل تعامل و دارای ارتباط خوبی هستند که آینده بسیار خوبی را برای ورزش ورامین می بینم.

حامد رستمی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه این مراسم گفت: امید است بتوانم اعتماد فرماندار ورامین را جلب نمایم زیرا ایشان شبانه روز موضوعات را پیگیری می‌کنند و از خداوند متعال مدد می گیریم آنچه بر عهده ما گذاشته شده به نحو احسن انجام دهیم.
وی گفت: با پیگیری های فرماندار و مدیرکل اداره ورزش استان پرداخت حقوق کارکنان در حال انجام است که در روزه‌ های آینده به طور کامل پرداخت حقوق پرسنل اداره ورزش ورامین انجام خواهد شد.
رییس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: امروز چشم و امید ورزشکاران ورامین به مسؤولین است، از همه ورزشکاران و ورزش دوستان میخواهم ما را یاری کنند تا کارها را با همدلی و آنچه در شان ورزش ورامین است انجام و به پیش ببریم.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه × سه =

Top