مدیریت شهری قرچک در حوزه ورزش هیچ کم‌کاری ندارد/ امتیاز تیم دسته یک به‌زودی خریداری می‌شود

    به گزارش ورامین تدبیر، محسن خرمی شریف در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اتفاقات لیگ برتری، گفت: تیم لیگ برتری مقاومت قرچک تیم دسته یکی بود، اگر مقاومت اسم‌ورسمی درآورد با حمایت مسوولان شهرستان صورت گرفت تا تیم به لیگ برتر صعود کرد.

وی گفت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری جلسه‌ای تشکیل شد تا بودجه تیم مقاومت قرچک بسته شود ولی در آن جلسه مشخص شد که تیم در حال واگذاری است که از اسفندماه کلید خورده که برای مسوولان جای تعجب داشت.

این مدیر شهری افزود: برای حفظ تیم تمام تلاش خود را بکار گرفتیم ولی بعضی از اتفاقات دست‌به‌دست هم داد تا تیم از شهرستان خارج شود.

خرمی شریف تصریح کرد: با توجه به وعده‌ای که برای خرید امتیاز تیم دسته یک داده بودیم این مهم در حال انجام است و این امتیاز خریداری می‌شود.

شهردار قرچک گفت: با تمام وجود به حمایت از ورزش فوتسال اعتقاددارم و از تیم‌های پایه حمایت خواهیم کرد و خروج تیم‌های پایه از شهرستان را تکذیب می‌کنم.

وی همچنین بیان داشت: امتیاز تیم دسته یک به‌زودی خریداری می‌شود و شهرستان قرچک پتانسیل حضور مجدد در لیگ برتر را دارد و این وعده را به مردم می‌دهم که در دو سال آینده در لیگ برتر حضور خواهیم داشت.

خرمی شریف در پایان گفت: مدیریت شهری قرچک در حوزه ورزش هیچ کم‌کاری ندارد و از ورزش حمایت خواهیم کرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

12 + 15 =

Top