مدرسه خیرساز زنده‌یاد طباطبایی در روستای محمدآبادعربها افتتاح شد

✂️ آموزش‌گاه خیرساز مشارکتی زنده‌یاد حاج سید مصطفی طباطبایی در روستای محمدآبادعربها افتتاح شد

? صبح امروز آیین افتتاحیه آموزش‌گاه خیرساز مشارکتی زنده‌یاد حاج سید مصطفی طباطبایی رفیعی با حضور سید حسن طباطبایی خیر محترم پروژه ، بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ؛ فیروزی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ورامین، خدادادی بخشدار جوادآباد ؛ کیوانلو مدیر منطقه، کریمی دهیار روستا و اعضای شورا و معتمدین و اهالی روستا برگزار شد.

? لازم است بیان شود : این مدرسه در مدت ۲ سال و به همت خیّر نیک‌اندیش حاج سیدحسن طباطبایی‌رفیعی و همکاری سازمان نوسازی مدارس با زیر بنای ۴۰۰ مترمربع، در ۶ کلاس و ۳ باب دفتر اداری احداث گردید.

? گفتنی‌ست این نخستین و تنها مدرسه‌ در بخش جوادآباد است که به زمین چمن مصنوعی تجهیز شده‌است.

***

? بخشدار جوادآباد گفت:
خشت خشت این مدارس خیرساز (در دنیا و آخرت) برای خیرین محترم گواهی نیکو‌کاری خواهند داد

?حسن خدادادی بخشدار جوادآباد در آیین افتتاحیه آموزش‌گاه خیرساز مشارکتی زنده‌یاد حاج سید مصطفی طباطبایی رفیعی در روستای محمدآبادعربها گفت‌:
آموزش و پرورش مهم‌ترین زیر ساخت هر جامعه‌ی بشری محسوب شده و غفلت از آن خسارت‌های غیرقابل جبرانی در سایر حوزه‌های زندگی بشر ایجاد خواهد نمود که خدا را شاکر هستیم بخش جوادآباد در سنوات اخیر،به همت جناب آقای کیوانلو مدیر محترم آموزش و پرورش جوادآباد و خیرین مدرسه‌ساز “نهضت مدرسه‌سازی” راه‌اندازی شده و به جرات می‌توان گفت که در این بخش سرانه های آموزشی به طور کامل تامین شده است.

? نماینده عالی دولت در بخش جوادآباد ضمن قدردانی از همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای محمدآبادعربها در اتمام دو پروژه‌ی مدرسه‌ی خیرساز اخیر در این روستا، به لزوم تداوم فعالیت و توجه ویژه به حوزه‌ی آموزش و پرورش اشاره و تاکید کرد : بخشداری جوادآباد با تمام دهیاران تابعه‌ی خود، به سیاق سابق، در مسیر حمایت و هم‌یاری از خدمت‌گزاران حوزه‌ی آموزش و پرورش گام برخواهد داشت.

***

? عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش بخش جوادآباد :
خیرین مدرسه‌ساز بازوان قدرت‌مند آموزش‌ و پرورش هستند.

? مدیر منطقه آموزش و پرورش بخش جوادآباد در آیین افتتاح دبستان خیرساز مشارکتی زنده‌یاد حاج سید مصطفی طباطبایی رفیعی در روستای محمدآبادعربها گفت:
خیرین مدرسه‌ساز انسان‌های برگزیده و عارفی هستند که با افتخار در نهضت مدرسه‌سازی شرکت می‌کنند و ایشان بازوهای قدرت‌مند و واقعی آموزش و پرورش در حوزه‌ی عمرانی بوده و هستند.

? کیوانلو به ارتقای سرانه‌های آموزشی در بخش جوادآباد به همت مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه جوادآباد اشاره و اظهار داشت : مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه جوادآباد تاکنون ۱۲ مدرسه خیری با همت این عزیزان در روستاهای جوادآباد ساخته اند.

? وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیران ارشد حوزه‌ی روستایی بخش جوادآباد یادآور شد : در این مهم بخشدار محترم و دهیاران گرامی همواره همگام و یاور آموزش و پرورش بوده و هستند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

5 × سه =

Top