امام جمعه موقت ورامین:سود حاصل از سهمیه‌بندی بنزین در زندگی مردم هزینه می‌شود

امام جمعه موقت ورامین گفت: منابع مالی به دست آمده از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین در زندگی مردم هزینه می‌شود و اثراث مثبت آن را در کشور می‌بینیم.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین گفت: مردم انتظار دارند تا از چگونگی هزینه منابع مالی حاصل از این افزایش قیمت و سهمیه بندی مطلع شده و تأثیرات مثبت آن را در کشور ببینند.

وی اظهار کرد: مسئولان نیز باید مراقب باشند تا برخی از افراد سودجو به بهانه گران شدن بنزین، قیمت سایر کالاها و خدمات را افزایش ندهند و نباید گرانی دیگری به مردم تحمیل شود.

وی تصریح کرد:مسئولان را به خون شهدا قسم می‌دهیم تا مراقب باشند تا عده‌ای سودجو به بهانه گرانی بنزین، خون مردم را در شیشه نکنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بخش دیگری ازخطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به فرارسیدن روز کتاب و کتابخوانی گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان به مطالعه نیاز دارد، افراد با مطالعه کتاب مسیر زندگی خود را به سمت خیر و صلاح تغییر دهند.

وی گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردم نهاد می‌توانند با اهدای کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی افراد را به سمت کتاب هدایت کنند.

محمودی با اشاره به حوادث رخ داده در نوار غزه گفت: جوانان فلسطینی هر هفته در سرزمین‌های اشغالی، راهپیمایی بازگشت برگزار کرده و با چنگ و دندان از سرزمین‌های خود و قدس شریف دفاع می‌کنند تا جایی که رژیم اشغالگر قدس مجبور به ترور رهبران مقاومت شده و طی روزهای اخیر در یک عملیات ناجوانمردانه، فرمانده عملیات جهاد اسلامی را در خانه‌اش هدف قرار داد.

وی تصریح کرد : فتنه‌های عراق و لبنان ریشه در توطئه های استکباری- صهیونیستی برای مشغول کردن مسلمانان به مشکلات داخلی دارد، استکبار جهانی بداند که با این اقدامات شوم نمی‌تواند به اهداف ننگین خود در فراموش شدن آرمان فلسطین دست یابد. منبع ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهارده + شش =

Top