محمدی فرماندار پیشوا: توسعه ورزش دژی محکم در برابر آسیب های اجتماعی است

محمدی فرماندار پیشوا:
توسعه ورزش دژی محکم در برابر آسیب های اجتماعی است
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: توسعه ورزش پاسداری از نسل جوان و دژی محکم دربرابر آسیب های اجتماعی است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، محمدکرم محمدی در جلسه شورای ورزش شهرستان پیشوا که در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه و نقش ادارات در توسعه آن بیان داشت: با توجه به بحران های جامعه امروزی، جوانان در معرض آسیب افراد سودجو قرار دارند و در این راستا اداره ورزش وجوانان باید تمام توان خویش را در جهت توسعه ورزش در سطح شهرستان به کار گیرد.

وی افزود: با وجود تمام تهدیدات و آسیب های اجتماعی که توسط دسیسه گران و دشمنان نظام طراحی و اجرا می شوند، فرزندان بیدار انقلاب در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و از آن حراست می کنند به گونه ای که ایران اسلامی نقش بلاانکاری را در جهت دهی به معادلات جهانی ایفا می نماید.

رئیس شورای ورزش شهرستان پیشوا با اشاره به وجود خیرین و افراد سرمایه گذار در حوزه ورزش گفت: با توسعه ورزش بین جوانان و استفاده از پتانسیل بخش خصوصی و خیرین می توان از خسارت و آسیب های اجتماعی جوانان جلوگیری کرد.

محمدی بر غنی کردن اوقات فراغت مردم و به ویژه نسل جوان تاکید کرد و افزود:  دشمن در جنگ فرهنگی به صورت تخصصی کار می کند و ما نیز می بایست با تامین نیازهای جوانان و حمایت از این نسل، نقشه شوم دشمنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به لزوم همدلی میان ادارات سطح شهرستان تصریح کرد: می بایست بدون چشمداشت برای آینده جوانان  کار کنیم و همانطور که رزمندگان و شهداء گرانقدرمان در عملیات های ۸ سال جنگ نابرابر تحمیلی پشت سرشان را نگاه نکرده و فقط به فکر دفاع از میهن عزیز بودند و ایثار کردند، ما نیز خدمت ماندگاری صورت دهیم.

فرماندار پیشوا بر ضرورت پاسداری از نسل جوان تاکید کرد و در پایان گفت:  توسعه ورزش همگانی در سطح شهرستان و ورود خیرین به این عرصه، موجب امنیت روانی جامعه و تثبیت امر ورزش می شود و نسل جوانمان را از آسیب های اجتماعی و بحران های موجود در امان می دارد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

7 − چهار =

Top