فضای مجازی در کشور ایران رها شده است

حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز ۲۸ شهریور ماه ۹۹ در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در ایام کرونایی که مدارس به صورت مجازی در حال انجام است به یک نکته باید توجه داشت که در فضای مجازی افسار گریخته، نظارت بر کار دانش آموزان صورت گیرد و به بهانه آموزش در فضای مجازی دانش آموزان رها نشوند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی در کشور ما رها شده است و متولیان اهتمام چندانی به این امر ندارند با اینکه مقام معظم رهبری سال هاست که به بحث اینترنت ملی و بومی تاکیده کرده است.

امام جمعه خیرآباد گفت: امروز در کشورهای اروپایی و غیره در فضای مجازی محدودیت هایی قائل شده اند اما در کشور ما این امر متاسفانه به بهانه های واهی و عذر های بدتر از گناه رعایت نمی شود.

وی با بیان اینکه رزمایش ذلفقار ۹۹ ارتش در خلیج فارس و دریای عمان برگزار شد بیان کرد: این رزمایش حاوی چند نکته مهم بود نکته اول آنکه امنیت خلیج فارس برای جمهوری اسلامی یک امر راهبردی است و جمهوری اسلامی ایران به تنهایی قدرت حفظ امنیت منطقه را دارد.

طزری ادامه داد: عادی سازی روابط بعضی کشورهای عربی منطقه با رژیم غاصب خصوصا امارات عربی شاید این توهم را بوجود آورد که رژیم غاصب بتواند به خلیج فارس راهی پیدا کند.

وی تصریح کرد: این رزمایش نشان داد که رویای ورود رژیم جعلی به خلیج فارس هرگز به واقعیت نخواهد رسید.

خطیب جمعه خیرآباد اظهار کرد: مرحله سوم اعزام نفتکش های ایرانی به ونزوئلا در آستانه انجام شدن است و دولت آمریکا خط و نشان کشیده است، این رزمایش این پیام را به دولتمردان آمریکا دارد که در صورت بروز هر گونه تعرض پاسخ کوبنده ای از جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته شاهد عادی سازی روابط دو کشور ذره بینی منطقه به نام های امارات و بحرین بودیم، گفت: احتمال زیاد کشورهای دیگری همچون عربستان، سودان، سومالی و کویت نیز بدنبال عادی سازی رابطه با رژیم جعلی باشند، این اقدام ننگین و خیانت آمیز علاوه بر اینکه خیانت به آرمان های فلسطین بود، آبرو و حیثیت اتحادیه عرب و شورای همکاری کشورهای منطقه خلیج فارس را بر باد داد.

طزری تصریح کرد: این اقدام یک اقدام دو طرفه بود یعنی ترامپ با کمک این چند کشور در عادی سازی روابط با رژیم غاصب برگ برنده ای برای انتخابات آتی خود بدست آورد.

امام جمعه خیرآباد ادامه داد: از طرف دیگر این چند کشور با کمک به ترامپ مقدمات ابقاء خود را هم فراهم کنند چرا که ترس ان دارند نامزد دمکرات ها بر سر انان با روسیه و چین مذاکره کنند.

وی اظهار کرد: به هر حال این خیانت هیچ تاثیری در روند نابودی آنان ندارد چرا که اولا مردم این کشورها مخالف صد در صد این توافق هستند و هرگز این اقدام و رابطه را نخواهند پذیرفت و رژیم غاصب باید بداند این عادی سازی با کشورهای ذره بینی که نه تنها باعث نجات او نخواهد شد بلکه روند افول این رژیم را سرعت خواهد بخشید.

انتهای پیام

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

18 + 18 =

Top