فروشنده مواد مخدر با پابند الکترونیکی زندان زمین گیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری فروشنده مواد مخدر که با پابند الکرونیکی و به‌صورت مشروط از زندان آزاد شده بود ، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،سرهنگ “جعفر شمس بیرانوند” اظهار داشت: عوامل پایگاه اطلاعاتی پلیس ورامین در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت متهم سابقه دار فروشنده مواد مخدر در سطح شهرستان ، متهم را تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم علیرغم آزادی مشروط از زندان با پابند الکترونیکی اقدام به تویع مواد افیونی می کند که با اقدامات اطلاعاتی پلیس متهم در حین فروش مواد مخدر شناسایی و برای دستگیری وی اقدام شد.
سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: ماموران پایگاه اطلاعاتی در مواجهه با متهم برای دستگیری اقدام که با مقاومت متهم و حمله با چاقو به سمت ماموران مواجه شدند که در نهایت پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک ۴ تیر هوایی و چندین بار هشدار به متهم به ناچار پای متهم را هدف قرار داده و به سمت وی شلیک می کند که منجر به زمین گیر شدن آن می شود.
رئیس پلیس ورامین ادامه داد: از این متهم مقادیر مختلفی از انواع مواد مخدر با بسته بندی های متفاوت به همراه یک ترازوی دیجیتال و یک قبضه چاقو کشف شد.
سرهنگ بیرانوند در پایان و با بیان اینکه متهم به مراکز درمانی و سپس به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس با هرگونه ناامنی قاطعانه برخورد و اجازه هیچگونه فعالیت مجرمانه و عرض اندام به مجرمین را نمی دهد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

19 − 13 =

Top