فرماندار پیشوا : دولت مستقر، شرایط بسیار سختی را تجربه می کند

? حسین عباسی فرماندار پیشوا در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه به مناسبت هفته دولت گفت :
دولت مستقر، شرایط بسیار سختی را تجربه می کند که البته با تدابیر لازم، بر مشکلات فائق می آییم و از عموم مردم بزرگوار و ملت رشید ایران تقاضا می کنم که مثل همیشه، همیار، پشتیبان و در کنار دولتمردان باشند تا بتوانیم از گردنه هایی که به عنوان امتحان برای همه ماست، موفق و پیروز برآییم.

?در شرایط اقتصادی که نوسانات بازار را تجربه می کردیم، اصناف و بازاریان ما در شهرستان پیشوا توانستند آرامش و رفاه را برای مردم مهیا کنند و در ماه ها و هفته های اخیر هم اقداماتی که برخی صاحب خانه های شهرستان انجام دادند و با عدم افزایش نرخ کرایه موجب شدند تا فشار کمتری به مستاجران وارد شود، کار ارزشمندی بود و به صورت الگو باید به سایر بخش ها تسری یابد.

?در حال حاضر و با توجه به شرایط کشور، تکیه بر تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی باید مدنظر قرار گیرد و همه در عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در این خصوص پایبند باشند.

پس از نماز جمعه نشست صمیمی پرسش و پاسخ مردم و مسئولان پیشوا با حضور عباسی فرماندار، معاونین وی، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مصلای نماز جمعه برگزار گردید.

?مردم و نمازگزاران، مشکلات خود را به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه با نماینده دولت و سایر مسئولان شهرستان مطرح کردند و آنان نیز ضمن شنیدن دغدغه‌ها، دستورات و راهکارهای لازم را ارائه دادند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

14 + هفت =

Top