فرماندار ورامین : با تلاش معلمان فضای آموزشی جامعه تعطیل نشد

فرماندار شهرستان ورامین گفت : معلمان سخت‌کوش و متعهد ایران اسلامی با تلاش و همت خود اجازه ندادند که فضای آموزشی جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شود و به معنای واقعی این ویروس را شکست دادند.

حسین کاغذلو روز یک‌شنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: دین مبین اسلام همواره به علم‌آموزی تأکید کرده و در آیات و روایات بر اهمیت کسب علم حتی در سخت‌ترین شرایط تأکید شده که نمود بارز آن را می‌توان در تلاش معلمان در ایام شیوع کرونا و تعطیلی مدارس مشاهده کرد.
وی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، برخی تصور می‌کردند که روند آموزش و پرورش با مشکل جدی مواجه می‌شود ولی برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری، سخت‌کوشی و تعهد معلمان ایران اسلامی باعث شد تا نه تنها آموزش تعطیل نشود بلکه بستر مناسبی برای توسعه علمی و فناوری آموزش و پرورش برای سال‌های آینده نیز به وجود آید.
وی تصریح کرد: قطعا تجربه جدید استفاده از فضای مجازی برای ارائه مطالب آموزشی آن هم در زمان کوتاهی که این بستر فراهم شد، خلاقیت، استعداد و توان معلمان کشور را بار دیگر به نمایش گذاشت و ثابت کرد بی‌دلیل نیست که معلمان اثرگذارترین قشر در جامعه محسوب می‌شوند.
کاغذلو افزود: این که امروز ایران اسلامی با افتخار اعلام می‌کند که در زمینه‌های مختلف علمی می‌توان الگویی تمام عیار برای جهان ارائه دهد به دلیل برخورداری از معلمانی متعهد، خودساخته و متخصصی است که با وجود برخی از مشکلات، در تلاش برای پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
در پایان این مراسم از ۱۷ نفر از دبیران و معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد.
بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی زیر نظر ۳ هزار معلم در ورامین مشغول به تحصیل می‌باشند.
ورامین با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع : ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × 2 =

Top