فرماندار قرچک : احزاب با دعوت از مردم به انتخابات، زمینه برگزاری با شکوه آن را فراهم کنند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: احزاب به دلیل تأثیرگذاری در حوزه سیاسی اجتماعی می‌توانند با دعوت از مردم به انتخابات، زمینه برگزای با شکوه ای رویداد مهم سیاسی را فراهم کنند.

بهمن خطیبی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با احزاب و فعالان سیاسی قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: احزاب و جریان‌های سیاسی با سابقه مفید و توانمندی خود در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، نقش بسزایی در برگزاری پرشور انتخابات پیش رو دارند.

وی افزود: جریان های سیاسی با توجه به آشنایی و اشراف کامل به تمام موضوعات حوزه‌های مختلف، می‌توانند انتقادات و پیشنهادات کارشناسی شده‌ای را برای بهبود و توسعه همه جانبه شهرستان ارائه داده و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را در برگزاری قانونمند و با شکوه همراه با حضور حداکثری مردم یاری دهند.

تصریح کرد: برای توسعه سیاسی جامعه لازم است تا احزاب مختلف با سلایق گوناگون، با هدف توسعه پایدار جامعه به صحنه آمده جلوی تخریب را گرفته و نقد منصفانه را جایگزین آن کنند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات قرچک افزود: احزاب و جریانات سیاسی لازم است تا هر کجا منافع نظام و انقلاب ایجاب می کند با هدف پیگیری مطالبات مردمی وارد میدان شدن و در این مسیر پیشقدم باشند.

وی گفت: یکی از کارکردهای مهم احزاب، قانون‌مداری و نهادینه کردن قانون در جامعه است، احزاب مختلف می بایست با برنامه اثرگذار برای حل مشکلات موجود در کنار مردم به صحنه بیایند.

فرماندار قرچک تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات اسفندماه با گرایش های سیاسی مختلف، نقطه عطف نظام است.

وی حضور با شکوه و با مشارکت حداکثری مردمی پای صندوق‌های رأی را فصل مشترک تمامی احزاب سیاسی در کشور دانست و افزود: امروز ایران اسلامی از یک سو با جنگ نابرابر اقتصادی تمام عیار و از طرفی دیگر با برخی از مباحث داخلی ناشی از تحریم ها کشور مواجه است و در این شرایط بایستی بر نقاط اشتراک احزاب و ایجاد وحدت بین آحاد جامعه تاکید داشت.

حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا یک نماینده در مجلس دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود./ ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

1 + ده =

Top